• Anonym (MrHappy72)

    Kvinnor! Hur mycket kroppshår ske er man ha?

    Hur mycket kroppshår tycker ni att en man ska ha? Kör själv(48) ren rygg och ansat där nere. Fick höra av någon som tycket allt ska bort där nere. En annan sa att precis motsatsen. Magen? Bröstet? skriv gärna kort vad ni gillar / inte gillar. vad tänder ni på? vad är avtändande?

  • Svar på tråden Kvinnor! Hur mycket kroppshår ske er man ha?
  • Anonym (ee)

    Jag har aldrig haft sex med en rakad man och jag skulle bli chockad om jag såg någon rakad. Jag är i din ålder TS, det kanske har med generationerna att göra för jag tror det är vanligare att yngre män rakar "allt". Jag tycker dock det blir som att man ser ut som ett barn om det inte finns något hår kring könet - läskigt och olustigt. 

    Vad gäller kroppsbehåring i övrigt har jag slutat bry mig för alla har hår på ett eller annat sätt. Folk ser ut som de gör, helt enkelt, och det är nog rätt arbetsamt att hålla på och ta bort om man har mycket hår på tex rygg eller bröstkorg. Har varit gift med en riktigt hårig person och när han var yngre tog han bort på ryggen ett par ggr men det blev bara stickigt och jobbigt när det växte ut igen och han orkade inte hålla på. 

  • Fjäril kär

    Jag tycker att en hårig bringa, håriga armar är väldigt sexigt. Och då ingår även en ansad mustasch och gärna 3-dagars skäggstubb. Hår därnere eller inte kvittar.

  • Anonym (Rakad.)

    Rakad kuk/pung och hår på huvudet. Övrigt bryr jag mig inte om.

  • Anonym (Linda)

    Jag är i din ålder, och föredrar karlar med naturlig behåring. Om det är supermycket på ryggen, typ så man knappt ser skinnet, så är det inte så snyggt, men hade ju sett ännu konstigare ut om bara den var rakad, så...

  • Anonym (Hur mycket?)

    Jag är också mycket för naturlig behåring på män, men måste medge att en hårig ölmage som jäser över byxlinningen inte alls är attraktiv.

  • MammAmma

    Jag bryr mig verkligen inte hur hårig en man är eller hur han väljer att manscape (dock tycker jag inte att hår på ryggen är sexigt, det får gärna vaxas regelbundet), you do you och var bekväm i ditt eget skinn bara. Det är viktigast.

  • flygrl

    Jag föredrar en man med hår på bröstet mfl. kroppsdelar. Inget rakande alls m a o. Utom då typ i ansiktet där jag föredrar det inte sitter nåt tomteskägg.

    Är tjej, 23 år.

  • Anonym (Fluff)

    Huvudsaken för mig är att han själv trivs med hur han ser ut, vad det sen är kvittar! Sen visst, tycker att det ser bättre ut med hår än utan i nedre regionerna, men skulle han hellre vara helt rakad så är det också fine. Funktionen är viktigare än utseendet. ;)

    Är kvinna, 25 år, och har själv buske, om det är relevant.

  • Anonym (Tokfrans)
    Anonym (Fluff) skrev 2020-10-30 02:58:21 följande:

    Är kvinna, 25 år, och har själv buske, om det är relevant.


    Nej, det är inte relevant. Tror du det här är ett trädgårdsforum? :P
  • Anonym (Rakad.)
    Anonym (Fluff) skrev 2020-10-30 02:58:21 följande:

    Huvudsaken för mig är att han själv trivs med hur han ser ut, vad det sen är kvittar! Sen visst, tycker att det ser bättre ut med hår än utan i nedre regionerna, men skulle han hellre vara helt rakad så är det också fine. Funktionen är viktigare än utseendet. ;)

    Är kvinna, 25 år, och har själv buske, om det är relevant.


    Ja, det är relevant. Noterar i mitt anteckningsblock.
Svar på tråden Kvinnor! Hur mycket kroppshår ske er man ha?