• Svar på tråden STOR KUK ELLER INTE?
  • Anonym (Nej)

    Om jag hade välmöjligheten så helst inte, eftersom det gör ont.

  • Anonym (Ojojoj)

    Precis som Nej skriver inte för stor så det gör ont. Sen brukar ju dessutom de med stora para trycks på för att de tror att det räcker för kvinnorna att den är stor så de brukar dessutom inte vara försiktiga och lyhörda om vad kvinnan tycker. Hellre en man med liten som kan tillfredsställa en kvinna än en okänslig man med en stor som bara kör sitt eget race.

  • Anonym (nope)
    MrDd skrev 2020-10-30 06:06:01 följande:

    Vad föredrar ni?


    Inte för stor. Det är bara besvärligt. 
  • Anonym (Camilla)

    Det trista svaret lagom. Så pass grov så den fyller men inte så lång så den stöter för hårt i botten.

    Det är helhetsupplevelsen som räknas. Hur han använder den och resten av sin kropp. Lyhördhet och viljan att tillfredsställa.

    Storkukade män är ofta sämre älskare då de tror de kommer undan bara med organet.

  • Anonym (Stor)

    Jag vill ha en stor som går i botten och lite till. Jag verkar vara en av få kvinnor som tycker det är skönt och inte gör ont utan får snarare orgasm av det.

  • Sexlicens
    solros73 skrev 2020-10-30 08:40:10 följande:

    Man vill ju bli fylld..Say no more..:)


    Härligt svar:)

    Danne
  • Anonym (Omkrets)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-10-30 09:12:22 följande:

    Det trista svaret lagom. Så pass grov så den fyller men inte så lång så den stöter för hårt i botten.

    Det är helhetsupplevelsen som räknas. Hur han använder den och resten av sin kropp. Lyhördhet och viljan att tillfredsställa.

    Storkukade män är ofta sämre älskare då de tror de kommer undan bara med organet.


    Ungefär vilken omkrets krävs för att du skall känna dig lagomt fylld då? Om man får fråga :)
  • Anonym (Bagarn)

    Säger som mitt ex sa...det var kul när vi dejtade men bara jobbigt och en belastning i ett längre förhållande.

Svar på tråden STOR KUK ELLER INTE?