• Anonym (Johanna)

    Hade ni nöjt er med detta i sängen???

    Skulle ni vara nöjda med sexlivet om det såg ut såhär? Ska nu förklara för er...

    Jag och min kille har kort förspel 10 min och kysser varandra och han smeker mig lite på brösten och fittan. Jag suger hälften av gångerna. Han slickar en gång i månaden. Ofta väldigt kort. Sen har vi sex tills han kommer eller är nöjd. Sen lägger han sig bredvid mig trött. Får alltid be han pulla mig medans jag smeker klitoris... tills jag kommer. Under tiden medans han pullar mig så ligger han o blundar o verkar trött och vill få det överstökat känns det som... har aldrig kommit vaginalt eller oralt. Har svårt för att komma så hinner aldrig komma vaginalt när jag samtidigt smeker klitoris. Behöver mer än en kvart för att komma... och kan inte endast komma vaginalt. Behöver intensivt smek på klitoris...

    känner mig trött på det här... önska han ville få mig att komma o ha det bra utan att jag varje gång berättar... skulle ni nöja er med att alltid ha såhär? Varit såhär för oss i 4 år nu...

  • Svar på tråden Hade ni nöjt er med detta i sängen???
  • Anonym (ooo)

    Jag kommer inte heller utan att man stimulerar bröst och klitoris. Här gör vi så att detta sker först, så att jag kommer och sedan ser vi till att min man kommer, oftast via penetration och då väljer han hur han vill ha det. Många män blir ju rätt trötta efter de har kommit men på det här sättet är i af min man väldigt pigg och upphetsad hela tiden. Det han gör för mig blir som en del i förspelet för honom:win-win! 

    Jag behov aldrig någonsin be om det eller påpeka att jag inte kommit. Han har sån omsorg om mig och skulle hellre avstå från att komma själv om det behövdes, bara jag hade det skönt. 

    Så nej, jag skulle inte nöja mig så som ni har det. Testa nästa gång med att ni gör i den ordningen vi gör-. Om han vägrar det så dumpa idioten för då visar han verkligen hur oviktigt det är för honom att du också har det skönt. 

  • Kungsholmsbo

    Jag hade varit riktigt missnöjd. Du måste prata med honom om att det här inte duger. Är han mysig och gullig i övrigt eller är det här ego-beteendet något han kör med i övrigt också?

  • Kungsholmsbo

    Alltså det här med vaginal orgasm. Googla lite på det så får du se vad som står om det på olika sidor.

    Jag kommer inte heller av bara in ut (som de flesta andra kvinnor). Vi kör så att jag smeker mig själv under samlaget.

  • Anonym (She)

    Min man ser alltid till att jag är nöjd först. Jag kan komma väldigt snabbt och intensivt vilket gör honom väldigt upphetsad så ibland får jag faktiskt be honom ta det lugnt för jag blir helt slut!

    Kan börja med att jag suger honom och mot slutet kommer han i mig. Ibland kör vi bara en snabbis bakifrån och ibland tar vi fram leksaker för att variera. Är helnöjd med vårt sexliv och vill ha det ganska ofta, annars blir jag på dåligt humör. Så börjar jag bli sur vet han precis vad jag behöver. Nu är jag dock gravid och totalt osugen och mår mest illa :P

  • Kungsholmsbo
    Anonym (She) skrev 2020-10-30 22:23:08 följande:

    Min man ser alltid till att jag är nöjd först. Jag kan komma väldigt snabbt och intensivt vilket gör honom väldigt upphetsad så ibland får jag faktiskt be honom ta det lugnt för jag blir helt slut!

    Kan börja med att jag suger honom och mot slutet kommer han i mig. Ibland kör vi bara en snabbis bakifrån och ibland tar vi fram leksaker för att variera. Är helnöjd med vårt sexliv och vill ha det ganska ofta, annars blir jag på dåligt humör. Så börjar jag bli sur vet han precis vad jag behöver. Nu är jag dock gravid och totalt osugen och mår mest illa :P


    Jag var också osugen under grav och amning och min man respekterade det och tjatade aldrig vilket betalade sig i längden. Nu har vi ett bra och ofta förekommande sexliv igen. Har vänner vars män tjatat oh tjatat under grav och amning och det tjatet har ju inneburit en icke existerande sexliv.
  • Anonym (69"-man)

    Nej det hans beteende är inte ok. Han verkar va korkad som inte förstår att detta beteende, att han kommer först, gör honom till en usel älskare. (Han rår inte för att han blir trött det är så många män reagerar på hormoner efter utlösning).

    Jag tycker du måste prata med honom om ni ser ert förhållande långsiktigt så måste förändring till! Säg som det är men vänd på det så att du säger vad du behöver från honom istället för att komma med anklagelser som han inte vet vad han ska göra med.

    T ex så kan du säga: jag vill att du slickar mig tills jag kommer innan du knullar mig ordentligt. Under förspelet eller varför inte i ett sms strax innan arbetsdagen är slut...

    Om det ändå återgår till tråkiga rutiner efter det så får du ta ett allvarligare snack att: jag behöver att du är engagerad i mig och min njutning när vi har sex, därför uppskattar jag om du hjälper mig komma först så hjälper jag dig sedan. Jag tror vi båda vinner på det i längden.

    När jag hör om sånna här killar blir jag frustrerad och arg. Hoppas han bättrar sig så att han förtjänar någon som dig!

  • Kungsholmsbo
    Anonym (69"-man) skrev 2020-10-30 23:16:03 följande:

    Nej det hans beteende är inte ok. Han verkar va korkad som inte förstår att detta beteende, att han kommer först, gör honom till en usel älskare. (Han rår inte för att han blir trött det är så många män reagerar på hormoner efter utlösning).

    Jag tycker du måste prata med honom om ni ser ert förhållande långsiktigt så måste förändring till! Säg som det är men vänd på det så att du säger vad du behöver från honom istället för att komma med anklagelser som han inte vet vad han ska göra med.

    T ex så kan du säga: jag vill att du slickar mig tills jag kommer innan du knullar mig ordentligt. Under förspelet eller varför inte i ett sms strax innan arbetsdagen är slut...

    Om det ändå återgår till tråkiga rutiner efter det så får du ta ett allvarligare snack att: jag behöver att du är engagerad i mig och min njutning när vi har sex, därför uppskattar jag om du hjälper mig komma först så hjälper jag dig sedan. Jag tror vi båda vinner på det i längden.

    När jag hör om sånna här killar blir jag frustrerad och arg. Hoppas han bättrar sig så att han förtjänar någon som dig!


    Bra svar!
  • Anonym (Anonym idag)

    Se till att DU kommer först, inte han. Man kan inte låta en man komma först, de är trötta då. 

  • Anonym (Va)
    Kungsholmsbo skrev 2020-10-30 22:10:36 följande:

    Alltså det här med vaginal orgasm. Googla lite på det så får du se vad som står om det på olika sidor.

    Jag kommer inte heller av bara in ut (som de flesta andra kvinnor). Vi kör så att jag smeker mig själv under samlaget.


    Va? De flesta kvinnor kommer ju inte av bara in ut, många eller de flesta kommer inte vid sex överlag.
  • Anonym (Va)

    Till ts. Jag har aldrig kommit vid sex så jag tror du får vara nöjd med att du iaf får orgasm rätt ofta låter det som. De flesta kvinnor får inte orgasm vid sex eller samlag så det är nog inget du ska förvänta dig heller. Men jag tycker det låter som om att ni har ett bra sexliv där du får orgasm regelbundet

Svar på tråden Hade ni nöjt er med detta i sängen???