• Anonym (PJ)

    Älskar att bli kliad

    Finns det fler som gillar att bli kliade typ på rygg eller fötter?

    Är nog en udda kille som gillar detta. Tycker detta är så himla skönt. Tyvärr gillar inte min partner det och är inte heller så förtjust i att klia mig. Kanske en udda tråd.

  • Svar på tråden Älskar att bli kliad
  • Anonym (Har troligen löss)

    Om man ser till vad det finns för andra lustiga trådar så kan du nog känna dig lugn, din tråd är helt normal ;)

    Att bli kliad på ryggen är otroligt skönt. Under fötterna också, men då måste jag vara riktigt avslappnad, annars kittlas det bara :)

  • Anonym (Har troligen löss)

    Om man ser till vad det finns för andra lustiga trådar så kan du nog känna dig lugn, din tråd är helt normal ;)

    Att bli kliad på ryggen är otroligt skönt. Under fötterna också, men då måste jag vara riktigt avslappnad, annars kittlas det bara :)

  • Anonym (I)

    Stackare.

    Min pojkvän kliar min rygg varje kväll.

    Håller gärna i mina fötter när vi ser film och ger de massage.

    Tycker nog det är bättre än orgasm om jag ska vara ärlig.

  • neverpreggo

    Det är inte ett dugg udda att gilla att bli kliad på ryggen. Inte heller fötterna men där är jag kittlig så möjligtvis ovansidan ibland.

  • Anonym (PJ)

    Okej, är ju inte någon speciell fråga som jag ställer. Mer bara snack ??

    Jag kan faktiskt sakna kliandet och all beröring. Hade ett ex som älskade att både få och klia. Tyvärr hade hon varit med om hemska saker sexuellt så var mer dött med den biten. Men man kan nog inte få allt. Men man blir så avslappnad av skönt kliande

  • Anonym (Naughty40)

    Du är långt ifrån ensam om att gilla det. älskar att bli kliad på ryggen verkligen. Brukar tjata på mina stackars barn att klia mamma på ryggen, bara liiite, haha. Armarna är också skönt att bli kliad på. Fast fötterna kittlar det mest på...

Svar på tråden Älskar att bli kliad