• Anonym (Klamy­dia)
    Sat 31 Oct 2020 22:37
    454 visningar
    3 svar
    3
    454

    Klamydia??

    När jag och min flickvän träffades för ett år sedan så hade hon fått klamydia, vi hade aldrig sex förrän hon tagit sin sån kur. Nu ett år senare så säger hon att hon börjat få liknande symptom och frågade mig om jag testade mig innan vi började träffas.

    Senast jag testa mig var slutet av 2017, och de kag haft sex med från den tidpunkten till min flickvän idag har vi haft skydd. Hur stor är chansen att jag kan ha gått och haft klamydia sen slutet av 2017 och smittar henne nu? Borde hon inte ha fått besvären tidigare isåfall om jag smittat henne?

    Känner att det är en konstig fråga att ställa bara från ingenstans.. hon har varit skitkall och distanserad senaste tiden så nojjjar lite över att hon varit otrogen och nu vill lägga det på mig eller något?

    Så, min fråga är väl egentligen: Om jag haft klamydia och smittat henne, borde hon inte fått sina symptom tidigare under det här året och intr först nu?

  • Svar på tråden Klamydia??
  • Anonym (Bigdi­ck)
    Sun 1 Nov 2020 09:01
    #1

    Haha nån av er har vänstrat frågan är bara vem ;)

  • Anonym (Klamy­dia) Trådstartaren
    Mon 2 Nov 2020 18:39
    #2

    Jag har inte varit otrogen.. Men när hon ställer den här frågan så börjar man undra om hon varit det?

    Ingen som vet?

  • Tue 3 Nov 2020 22:27
    #3

    Ledsen att behöva skriva detta, men din tjej har till 99 % varit otrogen. Har hon inte lärt sig att åtminstone skydda sig vid det här laget?

    Att hon varit avvisande är förstås för att hon inte vågat ha sex med dig förrän hon testat sig. Det är bara att bryta och gå vidare, hur svårt det än är. Sedan direkt testa dig. Lider med dig.

Svar på tråden Klamydia??