• Anonym (String)

    Män som köper använda trosor

    Hej

    Jag undrar hur vanligt det är att män köper använda trosor med fitt saft på.

    Kan du tänka dig att köpa använda trosor?

  • Svar på tråden Män som köper använda trosor
  • Tukt

    Det är väl på snudd omöjligt att säga om en sådan sak är vanlig eller ovanlig.
    Men det förekommer ju helt klart. Och även om kvinnan kan göra sig en slant på det, så är det nog inga jättepengar och det är även del jobb med det.
    Ofta tror en del kvinnor att eftersom män blir korkade då de är kåta så går det trixas och luras hur som helst. Men det är inte enbart säljarens marknad.

  • Anonym (Hold my beer)

    Är du här nu igen?? Jag trodde du redan var i full fart med din trosförsäljning, men om du söker kunder är FL inte rätt ställe. Det strider mot reglerna att göra reklam för sin verksamhet här, bara så du vet.

  • Anonym (String)

    Hold my ber, det är första gången jag skriver om detta.

    Det är ingen verksamhet jag bedriver är bara nyfiken.

  • Anonym (String)

    Det finns ju sjukt desperata män som inte har några gränser.

  • Anonym (Vanligt)

    Jag skulle säga att det är vanligt, mycket vanligare än vad man tror.

    Jag sålde trosor för några år sedan, var inga som helst problem att få dom sålda.

    Bara att konstatera: män är äckliga.

  • Anonym (Vanligt)
    Tukt skrev 2020-11-01 14:55:47 följande:

    Det är väl på snudd omöjligt att säga om en sådan sak är vanlig eller ovanlig.

    Men det förekommer ju helt klart. Och även om kvinnan kan göra sig en slant på det, så är det nog inga jättepengar och det är även del jobb med det.

    Ofta tror en del kvinnor att eftersom män blir korkade då de är kåta så går det trixas och luras hur som helst. Men det är inte enbart säljarens marknad.


    Du är nog inte rätt person att uttala dig om det. Jag har sålt trosor samt sex så jag vet vad jag pratar om.

    Trosorna tog jag 500 kr för, det blir ganska mycket i längden när man köper nya för ett billigt pris.

    Män blir korkade när de är kåta, det är inte svårt att få ett högre pris än det avtalade priset innan.
  • Tukt
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-11-01 15:11:02 följande:
    Du är nog inte rätt person att uttala dig om det. Jag har sålt trosor samt sex så jag vet vad jag pratar om.

    Trosorna tog jag 500 kr för, det blir ganska mycket i längden när man köper nya för ett billigt pris.

    Män blir korkade när de är kåta, det är inte svårt att få ett högre pris än det avtalade priset innan.
    Rätt person? Vad vet du om det? 
    Poängen är att just för att män är korkade när vi är kåta, så blir det också en del problem runt saker. 
  • Anonym (Vanligt)
    Tukt skrev 2020-11-01 15:18:05 följande:

    Rätt person? Vad vet du om det? 

    Poängen är att just för att män är korkade när vi är kåta, så blir det också en del problem runt saker. 


    Du är man. Vilka problem tänker du på?
  • Anonym (String)
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-11-01 15:11:02 följande:

    Du är nog inte rätt person att uttala dig om det. Jag har sålt trosor samt sex så jag vet vad jag pratar om.

    Trosorna tog jag 500 kr för, det blir ganska mycket i längden när man köper nya för ett billigt pris.

    Män blir korkade när de är kåta, det är inte svårt att få ett högre pris än det avtalade priset innan.


    Hur gick du till väga, vilka sidor använde du dig av?
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (String) skrev 2020-11-01 15:23:55 följande:

    Hur gick du till väga, vilka sidor använde du dig av?


    La ut annons på BC bland annat.
  • Tukt
    Anonym (Vanligt) skrev 2020-11-01 15:21:36 följande:
    Du är man. Vilka problem tänker du på?
    Jo, men bara för att jag är man så betyder ju inte det att jag inte vet något själv. Jag kan ju både vara köpare och haft vänner, flickvänner som sålt, eller annan nära kontakt med sådana som säljer.
    Det är ett sådant där klassiskt retoriskt grepp att anklaga den andra för att den inte "vet något" eftersom den har fel kön, fel hudfärg, eller saknar en akademisk examen i filosofi.
Svar på tråden Män som köper använda trosor