• Anonym (Elin)

    Första Tatuering, priside?

    Vill göra min första tatuering, mailat tatueraren om pris på motivet jag vill göra, men inte fått svar.

    Så vad ttor ni denna kan gå på, ungefär såklart :)

  • Svar på tråden Första Tatuering, priside?
  • scrapcore

    Det beror helt på vilken tatuerare du tänkt gå till, nästan omöjligt att sätta ett generellt pris. Är även lite svårt att se storlek och placering på bilden vilket är de två faktorer bortsett från motivet i sig som spelar störst roll i en prissättning.

    Har du kollat så att tatueraren du mejlat till gör den typen av motiv? Tänker att det annars kan vara en anledning till att du inte fått svar

  • Anonym (Elin)
    scrapcore skrev 2020-11-02 12:22:27 följande:

    Det beror helt på vilken tatuerare du tänkt gå till, nästan omöjligt att sätta ett generellt pris. Är även lite svårt att se storlek och placering på bilden vilket är de två faktorer bortsett från motivet i sig som spelar störst roll i en prissättning.

    Har du kollat så att tatueraren du mejlat till gör den typen av motiv? Tänker att det annars kan vara en anledning till att du inte fått svar


    Jodå. Min arbetskamrat tipsade om denna tatuerare och enligt deras fb sida gör dom motiv liknande denna.

    Har en tanke om att sätta den på låret, eller sidan av låret. Storlek vet jag inte helt säkert dock. Inget överdrivet stort!
Svar på tråden Första Tatuering, priside?