• Anonym (Otåli­g)
    Thu 5 Nov 2020 11:42
    304 visningar
    8 svar
    8
    304

    Rubdag 7 med 5dagars blastocyst

    Satte in ett upptinad 5dagars blastocyst och är på ruvadgag 7 idag.

    Testade i dag med ett 'testa tidigt-test'.... som bara visade ett streck.

    Suck... är väll ganska kört nu va? 5dagars brukar väll visa plus lite tidigare än 3dagars va?

    Nån som kan ge lite hopp här,, nån som plussat efter att fått - på ruvdag 7?

  • Svar på tråden Rubdag 7 med 5dagars blastocyst
  • Anonym (Otåli­g) Trådstartaren
    Thu 5 Nov 2020 11:48
    #1
    Anonym (Otålig) skrev 2020-11-05 11:42:33 följande:

    Satte in ett upptinad 5dagars blastocyst och är på ruvadgag 7 idag.

    Testade i dag med ett 'testa tidigt-test'.... som bara visade ett streck.

    Suck... är väll ganska kört nu va? 5dagars brukar väll visa plus lite tidigare än 3dagars va?

    Nån som kan ge lite hopp här,, nån som plussat efter att fått - på ruvdag 7?


    Ursäkta alla stavfel, hahaha! Skulle ha satt på mej läsglasögonen kanske!?
  • Anonym (Tålam­od)
    Thu 5 Nov 2020 18:03
    #2

    Det motsvarar 12 dagar efter äl och det är ju långt ifrån alla gravida som får plus då. Så kört är det ju inte alls. Kört är det när mensen kommer- om den ens kommer. Glad

  • Anonym (IVF)
    Thu 5 Nov 2020 18:10
    #3

    Jag testade första gången på RD8 med en blastocyst och fick ett väldigt svagt plus då, knappt synbart. Så tveksamt om det skulle synas en dag tidigare. Är v. 12 nu. Än tror jag att det finns hopp för dig! RD9 har det båda mina graviditeter varit tydliga plus med blastocyster.

  • Anonym (Otåli­g) Trådstartaren
    Thu 5 Nov 2020 19:26
    #4

    Ok Tack för hoppfulla svar!!

  • Anonym (Jj)
    Thu 5 Nov 2020 20:19
    #5
    +1

    Jag säger nog som de andra här att än är det inte kört. Jag själv har plussat svagt på rd 5 en gång, på rd 7 en gång och på dag 9 en annan. Lycka till!

  • Anonym (Otåli­g) Trådstartaren
    Sat 7 Nov 2020 13:38
    #6
    Anonym (Tålamod) skrev 2020-11-05 18:03:36 följande:

    Det motsvarar 12 dagar efter äl och det är ju långt ifrån alla gravida som får plus då. Så kört är det ju inte alls. Kört är det när mensen kommer- om den ens kommer. 


    Tar både crinone & progynon, så mensen kommer nog inte igång föräns jag slutar med dessa tror jag.
  • Anonym (Tålam­od)
    Sat 7 Nov 2020 13:42
    #7
    +1
    Anonym (Otålig) skrev 2020-11-07 13:38:01 följande:
    Tar både crinone & progynon, så mensen kommer nog inte igång föräns jag slutar med dessa tror jag.
    Nä, det stämmer, men än hinner du få plus. Lycka till!
  • Anonym (Otåli­g) Trådstartaren
    Mon 16 Nov 2020 16:50
    #8

    Blev ett minus på testdagen. ( ruvardag 14 ) Men fick en ny testdag då jag mår illa & ingen mens än, så nytt test togs på ruvardag 16, men oxo detta visade minus.

    Ingen mens än...mår illa till&från annars inga symptom, antar att illamåendet presis som den än uteblivna mensen beror på progynonen & vaggisarna.

    Svårt att ge upp i huvudet men men... ett sista minus idag på ruvardag 18. Nu blir det inga mer test & medicinerna är undanplockade. Suck! Hur länge har ni fått vänta på mensen?

Svar på tråden Rubdag 7 med 5dagars blastocyst