• Andligterapi

    Andlig Par Terapi

    Är det något par som är intresserade av att vara med och spela in ett pilot avsnitt där man går i andlig parterapi.

    Inspelningen är för att pitcha in till TV kanal.

    Inspelning sker på Götgatsbacken nära Slussen.

    Alla par är välkomna att vara med oavsett det problem man anser att man har.

    Självklart kan ni få medverka i det riktiga programmet om det blir av.

  • Svar på tråden Andlig Par Terapi
  • Anonym (Stina)

    Såg något liknande erbjudande på FB. Tror att det var i gruppen Tantra Sverige. Känns minst sagt oseriöst. Lite som när Johan Ekenberg lekte sexinspektör och hade kurser på temat sex en motorväg till gud.

  • Anonym (Swing for fun)

    Känns inte så lite äckelpekel, leta på Ängsbacka är du snäll och inte bland seriösa tantramänniskor. Desperata äckel som ser tantra som ett sätt att få knulla har inget med det jag kallar tantra att göra.

  • Anonym (Tantra Lars)

    Börja med att skaffa någon som kan svenska språket. Det heter parterapi utan versaler och avstavning mitt i en mening. Känns minst sagt skumt. Seriösa filmbolag letar inte FL.

  • Shameless
    Anonym (Tantra Lars) skrev 2020-11-07 22:44:55 följande:

    Börja med att skaffa någon som kan svenska språket. Det heter parterapi utan versaler och avstavning mitt i en mening. Känns minst sagt skumt. Seriösa filmbolag letar inte FL.


    Kan ju vara dyslexi...
  • Anonym (Urban tantra)

    Låter som ett märkligt upplägg. Är man en seriös utövare av parterapi med andliga och/eller tantriska inslag har man självklart redan en massa nöjda par som gott i terapi och självklart är det bland dessa man skall hitta deltagare till både pilotavsnitt och ett eventuellt tv-program.

Svar på tråden Andlig Par Terapi