• Anonym (Kouro­s)
    Mon 9 Nov 2020 18:36
    70 visningar
    1 svar
    1
    70

    Doft underliv

    Jag är en kille som älskar hur gott en fitta kan lukta och jag kan faktiskt bli kåt bara av själva doften när jag ska gå ner på en tjej. Då syftar jag inte på en ovårdad fitta med unken doft, utan mer på en som kanske duschat för tre timmar sedan en varm sommardag. Då är doften fortfarande fräsch men med en varm, mysig och sexig touch av fittdoften.  

    Vad tycker ni kvinnor om hur män luktar där nere? Är det sexigt? Finns det någon parfym som påminner om den doften? Jag tycker att min doft påminner lite om parfymen Kouros.

  • Svar på tråden Doft underliv
  • Mon 23 Nov 2020 00:59
    #1

    Jag gillar också det och brukar ofta trycka ansiktet i skötet på den kvinna jag ska ha sex med och även efter att hon sköljt av fittan efter en session. En kollega jag hade sex med tidigare när jag jobbade inom äldrevården brukade alltid dofta något likt äppelmos när hon blev kåt på jobbet efter att jag masserat hennes rumpa i smyg. Det var signalen att det var dags att "gå och städa" ett rum tillhörande någon av gamlingarna och sedan använda gamlingens toalett för en snabbis.

    Ibland började jag känna den doften när vi möttes i korridoren på morgonen eftersom hon visste vad som väntades under dagens gång.

    Hennes fittade smakade även gått och lite sött och det var härligt att slicka hennes trånga fitta och både känna den lite sötaktiga doften och smaken.

Svar på tråden Doft underliv