• Anonym (Pseudonym)

    Ung man intresserad av "äldre kvinnor" råd

    Hej,

    Jag är en ung man på 24 år som har nyligen fått ett intresse för äldre kvinnor.
    När jag säger "äldre kvinnor" så menar jag inget negativt utan snarare kvinnor som är mellan 30-45 års åldern vilket är "äldre än mig".
    På grund utav detta skulle jag därför behöva lite tips/råd ifrån er!
    Jag vet helt ärligt talat inte vad jag är ute efter men jag känner att detta är något jag gärna skulle vilja experimentera lite med.

    Min första fråga är väll inte mer än hur man som 24 åring enklast ger sig in på denna "marknad"?
    Är det några speciella dating/hook up sidor eller forum som ni skulle rekommendera till mig?
    Kanske vissa barer/klubbar i Stockholm som vore bra?

    Jag är som sagt inte insatt i detta alls så alla tips och råd skulle jag vara tacksam för.


    För att berätta lite om mig själv så ni får en syn över vem jag är(ifall det är någon hjälp?)
    Så bor jag i Stockholm, fast jobb, bra ekonomi, egen bostad etc. 
    Jag känner mig väldigt "mogen" för min ålder.

    Utseende mässigt så är jag lång, vältränad, mörkt hår med blå ögon och en del tatueringar.


    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Ung man intresserad av "äldre kvinnor" råd
  • Anonym (kaffedraken)

    Det är många kvinnor som söker yngre män, eller iaf kan tänka sig det. De finns väl överallt, så det är bara att kolla runt. Dejtsidor, grupper på facebook m.m. Min syster hittade sin toyboy på Switch.

  • Anonym (Pseudonym)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-13 12:17:15 följande:

    Det är många kvinnor som söker yngre män, eller iaf kan tänka sig det. De finns väl överallt, så det är bara att kolla runt. Dejtsidor, grupper på facebook m.m. Min syster hittade sin toyboy på Switch.


    Hej,


    Tack för svaret.
    Jag är ju som sagt helt ny med detta, men försökte googla lite på Switch men fick inte upp något som verkade vara det som du beskriver.
    Är det en hemsida eller app vi pratar om?


     


    Tack på förhand!

  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Pseudonym) skrev 2020-11-13 12:24:22 följande:

    Hej,


    Tack för svaret.
    Jag är ju som sagt helt ny med detta, men försökte googla lite på Switch men fick inte upp något som verkade vara det som du beskriver.
    Är det en hemsida eller app vi pratar om?


     


    Tack på förhand!


    Sorry, skrev fel Skäms Twitch.
  • Anonym (Pseudonym)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-13 12:30:24 följande:
    Sorry, skrev fel Skäms Twitch.

    Ingen fara, jag får kolla upp det! Cool
    TACK!

  • Anonym (Pseudonym)
    Tillägg till denna tråd

    Vad för typ av relation är det vanligaste att "äldre kvinnor" söker hos en yngre man?
  • Anonym (Går inte)

    Det går inte det finns inga kvinnor som är intresserade av unga män kring tjugoårsåldern 

  • 21UppeVidFem
    Anonym (Går inte) skrev 2021-03-28 17:03:50 följande:

    Det går inte det finns inga kvinnor som är intresserade av unga män kring tjugoårsåldern 


    Jag är osäker på varför du återupplivade tråden för att skriva något så dumt. 
Svar på tråden Ung man intresserad av "äldre kvinnor" råd