• Literädd

    Analsex trots sfinkterruptur

    Jag fick en fjärde gradens sfinkterskada i samband med förlossningen. Pga det har jag analinkontinens och problem varje gång jag går på toaletten. I somras var jag till en läkare och en fysioterapeut för att undersöka om dom skulle operera mej, men dom trodde inte att det skulle bli bättre med operation. Min man vill väldigt gärna ha analsex men jag har inte velat pga problemen jag har, så jag frågade läkaren om det var okej och hon sa absolut inte, att det kan för mej leda till problem för livet och att hon rekommenderar att jag int för upp nåt alls inrymmande och absolut inte en stor penis. Nåväl, min man har hittat info på nätet om att man nog kan ha analsex trots sfinkterskada om man är försiktig. Vad tror ni om detta? Jag hittar ingen sån info, och minns ju läkarens ord. Jag vill inte själv ha analsex, men han vill och går an med det, skulle jag göra det så är det för hans skull. Han vill bara ha den i min anal säjer han. Finns det risker, ska man prova försiktigt, eller lyssna på läkaren? Vill inte ha mer problem än jag har

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-14 23:14
    Inte föra upp nåt alls i analen* ska det stå... Ska tillägga att jag tror inte att det funkar att han bara ?har den i analen? på mej utan tror nog att han kommer börja ha analsex ändå och sen säja att han inte kunde hålla sej...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-14 23:15
    Inte föra upp nåt alls i analen* ska det stå... Ska tillägga att jag tror inte att det funkar att han bara ?har den i analen? på mej utan tror nog att han kommer börja ha analsex ändå och sen säja att han inte kunde hålla sej...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-15 07:41
    Visade svaren för min man, han mår nu så illa för att jag gått bakom ryggen på honom och skrivit här så han vet inte om han klarar av att gå till jobbet idag och vill aldrig mer ha sex med mej. Han säjer också att han sagt att det inte var så viktigt för honom att ha analsex, ändå googlade han om det trots att jag sagt nej och berättat vad läkaren sagt...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-15 07:42
    Visade svaren för min man, han mår nu så illa för att jag gått bakom ryggen på honom och skrivit här så han vet inte om han klarar av att gå till jobbet idag och vill aldrig mer ha sex med mej. Han säjer också att han sagt att det inte var så viktigt för honom att ha analsex, ändå googlade han om det trots att jag sagt nej och berättat vad läkaren sagt...

  • Svar på tråden Analsex trots sfinkterruptur
  • Anonym (Tips från coachen)
    Literädd skrev 2020-11-15 19:18:40 följande:
    Ska bara vinna på lotto så jag kan köpa ut honom ur huset osv. Nä

    Det blir nog att fundera med en vän hur jag ska gå tillväga med att separera.
    Som alltid i det här läget är det första du ska göra att ställa dig i alla bostadsköer i stan. Det kan ta tid att få bostad. Till dess kan du undersöka möjligheterna att bo hos en vän eller kanske hos någon släkting, dina föräldrar t ex? Ju förr du kommer därifrån desto bättre. Och fortsätt prata med din vän, där kan du nog få stöd och lite klokare tankar.
  • Anonym (Kvinna)

    Din man är ett jävla svin. En riktigt jäkla mansbebis! Usch. Hade han varit min man hade han åkt ut med huvudet före.

    Han tänker bara på sig själv och skiter fullständigt i dig.

    Usch.

  • Anonym (A)
    Martina1970 skrev 2020-11-15 09:31:50 följande:
    Men vännen!
    Jag håller med alla ovan, nej, nej, nej du ska aldrig ha analsex med din skada!!!!!!!!
    Du behöver hitta någon att prata med, snarast, nu! Du lever i en ohälsosam relation.
    Önskar dig all lycka och hoppas du får hjälp
    Håller med
  • LillaTjockaBertil
    Anonym (Hälsadinamanatthanärettsvin) skrev 2020-11-15 10:13:02 följande:

    Klart ni kan ha analsex, men inte i DIN röv.


    Detta var precis min tanke när jag läste trådstarten.
  • CrilleTheCroc
    Anonym (Hälsadinamanatthanärettsvin) skrev 2020-11-15 10:13:02 följande:

    Klart ni kan ha analsex, men inte i DIN röv.


    Klockren kommentar !!!!
  • Anonym (Lita inte på din man)

    Det låter som att din man är en självisk skit och självklart ska du inte ha analsex med honom.

    Att ha såpass dålig omdöme att man ljuger ang. att vara försiktig och att det då kommer gå bra är verkligen ett tecken på att han inte är att lita på!

  • Anonym (orolig)
    Bella87 skrev 2020-11-16 08:31:20 följande:

    Usch vilken obehaglig trådstart.


    Håller med!

    Jag blir riktigt orolig för dig TS. Hur behandlar han dig förövrigt? Förekommer det minsta slags våld i ert hem? Hur behandlar han barnet? Försöker han kontrollera dig på något sätt?

    Jag kanske drar för stora växlar på din trådstart men jag får verkligen obehagliga känslor av den.

    Jag har tyvärr en situation i min närhet där det gick riktigt illa så jag kanske ser extra svart på världen.

    Hursomhelst så instämmer jag med alla svar du fått. Du ska inte göra något mot din vilja ( och mot läkarens instruktioner). Och den man som försöker övertala dig till något du inte vill, som dessutom kan skada dig är ett själviskt svin som inte förtjänar dig (eller någon annan kvinna).
  • Anonym (Ä)
    Literädd skrev 2020-11-15 14:14:26 följande:

    Tack för alla svar! Det är väl nog en del av ett större problem det här... Kan ju tillägga att han anser att det är ett övergrepp mot honom att jag valde att diskutera det här på ett forum, men hade jag inte gjort det så hade han ju lurat mej att ha analsex fast jag inte ville, för det existerar ingen artikel på nätet om att det är ok trots sfinkterskada... Så han skulle övertala mej att gå emot vad läkaren sa, och ha analsex med mej trots vad det kunde leda till för min del, att sätta sin egen njutning före min hälsa... och, han tjatade på sitt ex tills hon gick med på analsex också och sa att ?hon såg nog inte ut att gilla det? ändå hände det fler gånger, stackars mänska...


    Han är sjuk, pervers. Vem tänder på att knulla en trasig röv ännu trasigare? Vad är det för saker han runkar till egentligen? Våldtäktsscenen i Irréversible?
  • Anonym (Analsex, nej tack)
    Literädd skrev 2020-11-15 14:14:26 följande:

    Tack för alla svar! Det är väl nog en del av ett större problem det här... Kan ju tillägga att han anser att det är ett övergrepp mot honom att jag valde att diskutera det här på ett forum, men hade jag inte gjort det så hade han ju lurat mej att ha analsex fast jag inte ville, för det existerar ingen artikel på nätet om att det är ok trots sfinkterskada... Så han skulle övertala mej att gå emot vad läkaren sa, och ha analsex med mej trots vad det kunde leda till för min del, att sätta sin egen njutning före min hälsa... och, han tjatade på sitt ex tills hon gick med på analsex också och sa att ?hon såg nog inte ut att gilla det? ändå hände det fler gånger, stackars mänska...


    Så HAN tycker att du utsatt honom för ett övergrepp genom att berätta här? Det som är ett övergrepp är att han tjatar på dig att ha analsex när du dels inte vill, dels riskerar din hälsa enligt doktorn.

    En man som tjatar till sig sex, vare sig det är vaniljsex eller analsex, låter öht mycket avtändande.

    Nej, här passar verkligen orden: DUMPA HONOM! Han bryr sig inte om din hälsa, han älskar dig inte.
  • Johan70
    Literädd skrev 2020-11-14 23:11:14 följande:

    ...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-15 07:42
    Visade svaren för min man, han mår nu så illa för att jag gått bakom ryggen på honom och skrivit här så han vet inte om han klarar av att gå till jobbet idag och vill aldrig mer ha sex med mej. Han säjer också att han sagt att det inte var så viktigt för honom att ha analsex, ändå googlade han om det trots att jag sagt nej och berättat vad läkaren sagt...


    Men vad är han för djävla pellejöns? Han tror alltså att han kan tjata sig till något trots att det kan skada dig (den människa han borde älska, högakta och beskydda), och sedan tycker HAN att det är HAN som skulle ha rätt att uttrycka att han mår illa, bara för att du väljer att anonymt diskutera saken med andra? Han är en ynklig, patetisk människa, en liten lort.
  • MrFlex

    Din snubbe verkar vara märklig på flera nivåer:D

    Hur kan han vilja ha analsex med dig när han:
    1. Vet att du inte gillar det.
    2. Vet att du är skadad
    3. Vet att läkare har "förbjudit" analsex.

    Att han sedan blir kränkt för att du frågar publiken är ju enbart ett bevis på att han vet att han är dum i huvudet och blir totalt överkörd här.

    Jag är själv en analfanatiker av den högre skolan men skulle ALDRIG ens tänka tanken om min partner var som du.

Svar på tråden Analsex trots sfinkterruptur