• Anonym (Runkis)

    Hur Många av er tänker på er partner när ni onanerar ?

    Jag gör det varje gång och det handlar nog om saker vi inte gör i verkligheten i sängvägen

    Men hon är alltid inkluderad i mina tankar när jag onanerar... man kan verkligen leka loss i tanken på ett sätt som man inte kan göra i verkligheten

    Ni andra då? Gärna gifta... vilka tänker ni på ?

  • Svar på tråden Hur Många av er tänker på er partner när ni onanerar ?
  • Anonym (Mr BP)

    Jag är gift sedan 9 år och vi har varit tillsammans i 17 år, jag tänker alltid påminn partner när jag onanerar och har alltid gjort. Oftast tänker jag tillbaka på sköna stunder vi haft men jag tänker även på hur det kan tänkas bli nästa gång vi ligger. 

  • Madeleine83

    Jag gör det rätt ofta. Vanligast är att han blir förförd av en supersexig tjej och inte kan motstå att vara otrogen mot mig. Haha ingen fantasi man vill ska bli verklighet precis. Ibland fantiserar jag om att jag är med någon annan men jag fantiserar aldrig om att jag och min man har sex. Vet inte varför men det har jag ju i verkligheten så det behöver jag inte fantisera om.

  • Anonym (Runkis)
    Anonym (Mr BP) skrev 2020-11-16 22:30:15 följande:

    Jag är gift sedan 9 år och vi har varit tillsammans i 17 år, jag tänker alltid påminn partner när jag onanerar och har alltid gjort. Oftast tänker jag tillbaka på sköna stunder vi haft men jag tänker även på hur det kan tänkas bli nästa gång vi ligger. 


    Härligt att man inte är ensam då... har varit med henne i 18 år... tankarna är ju just kring lite det man gjort och vill göra... nu senast fick hon tag i en piska vilket jag gillade starkt och även tänkt på den senaste gången jag onanerande
  • Anonym (Runkis)
    Madeleine83 skrev 2020-11-16 22:38:12 följande:

    Jag gör det rätt ofta. Vanligast är att han blir förförd av en supersexig tjej och inte kan motstå att vara otrogen mot mig. Haha ingen fantasi man vill ska bli verklighet precis. Ibland fantiserar jag om att jag är med någon annan men jag fantiserar aldrig om att jag och min man har sex. Vet inte varför men det har jag ju i verkligheten så det behöver jag inte fantisera om.


    Är väl ganska vanligt... kan fantisera att det är en extra-man med ibland eller bara har sex med någon annan

    Inget jag heller hade velat i verkligheten men eggande i fantasin
  • Bitten

    Jag tänker INTE på min partner, min partner är ju iofs inte längre min sexpartner så det faller kanske på sin egen rimlighet. Jag brukar tänka på en person jag har i min närhet och han får uppleva både det ena och det andra. Han får både sätta på och bli påsatt och riktigt njuta. I mina fantasier brukar han mot slutet vara så girig att jag tillslut bönar och ber om att få bli påsatt. han kommer alltid till undsättning tillslut.

  • Anonym (otillgängliga personer)

    Tänker nästan aldrig på mina partners när jag har sex, förutom i början när allt är nytt och man ännu inte lärt känna varann. Jag fantiserar ofta om snygga filmstjärnor, musiker i videos, främlingar jag sett som jag velat ligga med eller bara haft en kortare fling med som varit häftig. Kan också vara lite förbjudna fantasier, saker jag sett i porrfilmer eller liknande.

  • Anonym (MalinMilf)

    Lever ut mina fantasier, blir tagen av flera män, uppleva BBC , Mina fd förekommer nästan aldrig när jag onanerar

  • Lione81
    Madeleine83 skrev 2020-11-16 22:38:12 följande:

    Jag gör det rätt ofta. Vanligast är att han blir förförd av en supersexig tjej och inte kan motstå att vara otrogen mot mig. Haha ingen fantasi man vill ska bli verklighet precis. Ibland fantiserar jag om att jag är med någon annan men jag fantiserar aldrig om att jag och min man har sex. Vet inte varför men det har jag ju i verkligheten så det behöver jag inte fantisera om.


    Eller vill du att det blir till verklighet , fast du får vara med på ett hörn?

    Du du ju igång på idén och njuter av det ; )
  • Jonnynilsson

    Jag tittar oftast på porr när jag onanerar. Och där är inte frugan med :)

    Men onanerar jag utan porr är det inte ovanligt att en kollega på jobbet är med i mina fantasier. Ibland tillsammans med frugan i en trekant.

  • Anders 386

    Min partner är oftast inblandad i mina fantasier. Men då i situationer vi aldrig upplevt. Ofta i samband med en extra man som knullar henne eller att jag ser på när hon suger av en annan man. Eller bara att jag ser en annan man som smeker henne och har stånd. Det är i nästa alltid med en ytterligare man i mina fantasier. Det är en väldigt anonym man, ingen som verkligen existerar.

  • Madeleine83
    Lione81 skrev 2020-11-17 07:25:15 följande:

    Eller vill du att det blir till verklighet , fast du får vara med på ett hörn?

    Du du ju igång på idén och njuter av det ; )


    Tror det är själva otroheten som är lite kittlande i fantasin. Han vill inte vara otrogen men han blir så extremt kåt att han inte kan hålla sig ifrån trots att han kämpar.

    I verkligheten har jag fått erbjudanden om en extra tjej med mig och mannen men jag går inte riktigt igång på det. Isåfall kanske med en tjej som jag inte känner och som inte är så mycket snyggare än mig
  • Madeleine83
    Madeleine83 skrev 2020-11-17 20:22:09 följande:

    Tror det är själva otroheten som är lite kittlande i fantasin. Han vill inte vara otrogen men han blir så extremt kåt att han inte kan hålla sig ifrån trots att han kämpar.

    I verkligheten har jag fått erbjudanden om en extra tjej med mig och mannen men jag går inte riktigt igång på det. Isåfall kanske med en tjej som jag inte känner och som inte är så mycket snyggare än mig


    Och så fantiserar jag om detta live också. Alltså när jag har sex med mannen så fantiserar jag om att han är otrogen mot mig och att jag är älskarinnan. Så tänker jag bitchiga tankar om mig själv, att jag är hemma med ungarna medan älskarinnan ( jag) har galet sex med min man. Haha alltså min man vet inte om att jag tänker så. Låter som att jag är schizofren men det funkar för mig ????
  • Robert 832
    Madeleine83 skrev 2020-11-17 20:35:06 följande:

    Och så fantiserar jag om detta live också. Alltså när jag har sex med mannen så fantiserar jag om att han är otrogen mot mig och att jag är älskarinnan. Så tänker jag bitchiga tankar om mig själv, att jag är hemma med ungarna medan älskarinnan ( jag) har galet sex med min man. Haha alltså min man vet inte om att jag tänker så. Låter som att jag är schizofren men det funkar för mig ????


    Vet precis vad du menar. Brukade fantisera likadant med exet när vi hade sex.
  • Anonym (Linn)

    Tänker alltid på min partner när jag onanerar.

    Gärna återupplever tidigare sex med honom.

    Har alltid varit så...

    Varit ihop 27år.

  • Anonym (Man)

    Fantiserar nästan alltid om sambon! Men då att hon har sex med andra. Kollar jag på porrfilm så tänker jag att det är hon som är med i filmen. Alltid lika uppskattat från min sida. Det är väldigt sällan om inte säga aldrig som jag fantiserar om någon annan faktiskt.

  • Anonym (Tjeja)

    Väldigt intressant att läsa om era tankar.

    Ni som använder fantasin med tjejen/frun inblandad och inte porr, vad gör att ni väljer bort porr? Jag beundrar att ni använder fantasin. Porr kan göra folk väldigt avtrubbade och helt enkelt ganska knäppa har jag märkt.

    Tycker porr är väldigt avtändande helt enkelt och önskar att jag hade träffat en man som inte föredrar porr.

Svar på tråden Hur Många av er tänker på er partner när ni onanerar ?