• Anonym (Baken)

    Vill du ha analsex i ditt förhållande?

    Vill du ha analsex i ditt förhållande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du ha analsex i ditt förhållande?
  • Shameless
    Anonym (Baken) skrev 2020-11-17 19:00:45 följande:

    Intressant.

    Skulle jag behöva välja, tar jag mycket hellre analsex än oralsex.


    Smaken är som baken, haha.
  • Anonym (Rumpa)

    I mitt förra förhållande gick det inte. Vi provade några gånger men hon sa stop. Levde tillsammans i 7 år och de funka ju bra ändå :) men i mitt nya förhållande funkar det. Hon har faktiskt fått orgasm en gång av att jag knullade henne hårt i baken. Men efteråt säger hon att det känns som hon fått en hästkuk uppkörd där och det har jag då inte...vi kanske har det en gång i halvåret, skulle va gött om de kanske var en gång varannan månad iaf...men vill inte tjata. Hon får säga till när/om blir sugen tänker jag :)

  • Reservgotlänning

    Ja, ibland som omväxling. Min fru har ingenting emot det. Hon tar emot en betydligt större där bak en annars. Det händer att hon får en omgång av någon annan då och då.

  • Anonym (Baken)
    Anonym (Rumpa) skrev 2020-11-18 16:14:26 följande:

    I mitt förra förhållande gick det inte. Vi provade några gånger men hon sa stop. Levde tillsammans i 7 år och de funka ju bra ändå :) men i mitt nya förhållande funkar det. Hon har faktiskt fått orgasm en gång av att jag knullade henne hårt i baken. Men efteråt säger hon att det känns som hon fått en hästkuk uppkörd där och det har jag då inte...vi kanske har det en gång i halvåret, skulle va gött om de kanske var en gång varannan månad iaf...men vill inte tjata. Hon får säga till när/om blir sugen tänker jag :)


    Det känns nog mer i baken än det är, just för att man nog inte är så van vid att få något där. Flört
  • Underhill

    hade varit trevligt som variation ibland, men absolut inget måste.

  • Anonym (Baken)
    Shameless skrev 2020-11-18 16:05:08 följande:
    Smaken är som baken, haha.
    LOL!
  • Annnaa

    Jag tar den gärna i stjärten. Senast smekte jag mig till orgasm och kom samtidigt som han sprutade i stjärten på mig.

  • Anonym (Kvinna 40)
    Annnaa skrev 2020-11-22 12:48:54 följande:

    Jag tar den gärna i stjärten. Senast smekte jag mig till orgasm och kom samtidigt som han sprutade i stjärten på mig.


    Låter härligt :D
    Annnaa skrev 2020-11-22 12:48:54 följande:

    Jag tar den gärna i stjärten. Senast smekte jag mig till orgasm och kom samtidigt som han sprutade i stjärten på mig.


    Låter härligt :D
  • Anonym (Kvinna 40)

    Jag gillar analsex, men det är inget måste. Jag vill dock bara ta emot. Skulle aldrig kunna stoppa in något i min mans stjärt. Som tur är säger han att han inte är intresserad av det, han heller.

Svar på tråden Vill du ha analsex i ditt förhållande?