• Anonym (Ts)
    Wed 18 Nov 2020 00:40
    396 visningar
    46 svar
    -3 +1
    46
    396

    Varför pratas det bara om manlig storlek?

    Jag förstår att det är svårare att mäta kvinnlig storlek där nere. Men herregud vad det kan skilja. Oftast låter det ?en kvinna kan föda barn så alla storlekar går?...men...det är ju knappast skönt att föda barn. Man är ju inte inne i ?föda barnprocessen? när man ska knulla... Jag har bara varit med 7 kvinnor i mitt liv, men dessa varierar absolut i storlekar där nere. Min senaste är den trångaste jag haft, nästan för trång (men skön). Alla utom 1 har varit skön. Men varför pratar vi bara om männens storlek därnere? Tjejer varierar ju som fan individuellt.

  • Svar på tråden Varför pratas det bara om manlig storlek?
  • Wed 18 Nov 2020 01:07
    #1
    +1

    Män pratar om penisstorlekar för att de är osäkra. De flesta kvinnor gillar normalstora snoppar. Vill du prata om att kvinnors underliv skiljer sig åt så får du väl göra det.

  • Anonym (ace)
    Wed 18 Nov 2020 07:27
    #2
    +1

    Att prata storlekar är nästan uteslutande något män (eller snarare omogna/osäkra småkillar) gör.
    Vill du diskutera dimensioner på vaginor såfinns det säkert fetish-grupper som ägnar sig till detta.

  • Underh­ill
    Wed 18 Nov 2020 07:28
    #3

    För det man kan se kan också bedömas, jämföras och mätas med ögat (även om alla inte är begåvade med jämförbart och "rättvisande" ögonmått :)).

  • Anonym (Johaa­n)
    Wed 18 Nov 2020 07:33
    #4

    Tjejer pratar storlekar. För 2 år sen hade jag sommarvik. på ett äldreboende. Tjejerna hade en högljudd diskussion om storlekar. Det var många skratt, och de tyckte nog det var extra kul att jag satt med, som ensam kille.

  • Anonym (meh)
    Wed 18 Nov 2020 08:12
    #5
    +1
    Anonym (Ts) skrev 2020-11-18 00:40:28 följande:

    Jag förstår att det är svårare att mäta kvinnlig storlek där nere. Men herregud vad det kan skilja. Oftast låter det ?en kvinna kan föda barn så alla storlekar går?...men...det är ju knappast skönt att föda barn. Man är ju inte inne i ?föda barnprocessen? när man ska knulla... Jag har bara varit med 7 kvinnor i mitt liv, men dessa varierar absolut i storlekar där nere. Min senaste är den trångaste jag haft, nästan för trång (men skön). Alla utom 1 har varit skön. Men varför pratar vi bara om männens storlek därnere? Tjejer varierar ju som fan individuellt.


    Det är till 98% killar som pratar om det manliga organet. Där har du svaret på varför oftast den storleken kommer på tal. 
  • Wed 18 Nov 2020 08:13
    #6

    Skulle vilja påstå att storleken är viktig för män, men det är sällan män pratar om den. Möjligen då bland homosexuella män.
    Däremot är det ju tämligen vanligt i annonser på sexsajter att kvinnor efterfrågar kukar över viss storlek.
    Men det är sällan män efterfrågar kvinnor som är tajta.

  • Wed 18 Nov 2020 09:59
    #7
    -1

    Det hade ju iochförsig varit helt underbart om kvinnor började skryta om storleken på sitt kön såsom killar. Men status för en kvinnor dessvärre inte att vara stor mellan benen.

  • Wed 18 Nov 2020 10:24
    #8
    Mimosa86 skrev 2020-11-18 09:59:30 följande:

    Det hade ju iochförsig varit helt underbart om kvinnor började skryta om storleken på sitt kön såsom killar. Men status för en kvinnor dessvärre inte att vara stor mellan benen.


    Det händer väl det med, men främst hos yngre kvinnor som ännu inte fött barn.
    Inte ovanligt de beskriver sig själva just som "taighta".
  • Anonym (Pelle­)
    Wed 18 Nov 2020 10:44
    #9
    -2
    Mimosa86 skrev 2020-11-18 09:59:30 följande:

    Det hade ju iochförsig varit helt underbart om kvinnor började skryta om storleken på sitt kön såsom killar. Men status för en kvinnor dessvärre inte att vara stor mellan benen.


    Men är inte kvinnor nyfikna på att ta reda på det då ?

    Hade jag varit kvinna hade jag definitivt varit nyfiken på hur mycket jag kan hantera...
  • Wed 18 Nov 2020 10:56
    #10
    +1
    Anonym (Pelle) skrev 2020-11-18 10:44:12 följande:
    Men är inte kvinnor nyfikna på att ta reda på det då ?

    Hade jag varit kvinna hade jag definitivt varit nyfiken på hur mycket jag kan hantera...
    Med risk för att bli rättad av någon kvinna... men det är ju ändå skillnad på fysisk storlek och på "vad man kan hantera".
    En penis storlek något tämligen konkret och mätbart. Det går nog att göra med en vagina också. Men det man kan "ta emot"beror ju mycket på i vilket läge man är, snarare än storleken.
Svar på tråden Varför pratas det bara om manlig storlek?