• Anonym (B)

    Bittra människor på familjeliv

    Gokväll!

    Jag har sällan skådat så mycket bitterhet som här på familjeliv och jag undrar vad det beror på? Man kan inte skriva en enda kommentar utan att bli ifrågasatt eller påhoppad med någon bitter kommentar. Jag lider med er bittra människor, det måste vara fruktansvärt jobbigt mentalt att alltid ha taggarna utåt och må så dåligt. Men snälla, gå i terapi eller vad som helst men sluta förbittra andra människors liv och förstöra diskussioner som kunnat bli väldigt givande om man inte blev påhoppad bara för att man är rak och inte pk. Låt det vara högt i tak och se det för vad det är, ett diskussionsforum och inte blodigt allvar.

    Tack för mig och trevlig kväll!

  • Svar på tråden Bittra människor på familjeliv
  • Anonym (rebell)

    Men tänk vad lätt det är att vara rebell och sprida glädje och svara med vänlighet och respekt istället. Kill them with kindness!!!

  • Anonym (Elli)

    Nu tycker jag du låter lite bitter här va..

  • Anonym (KillEmAll)
    Anonym (B) skrev 2020-11-21 01:08:04 följande:

    Gokväll!

    Jag har sällan skådat så mycket bitterhet som här på familjeliv och jag undrar vad det beror på? Man kan inte skriva en enda kommentar utan att bli ifrågasatt eller påhoppad med någon bitter kommentar. Jag lider med er bittra människor, det måste vara fruktansvärt jobbigt mentalt att alltid ha taggarna utåt och må så dåligt. Men snälla, gå i terapi eller vad som helst men sluta förbittra andra människors liv och förstöra diskussioner som kunnat bli väldigt givande om man inte blev påhoppad bara för att man är rak och inte pk. Låt det vara högt i tak och se det för vad det är, ett diskussionsforum och inte blodigt allvar.

    Tack för mig och trevlig kväll!


    DettaLandSugerSåFettDennaReggeringOchDenInnanSänkteLandetFinnsIngenRäddningSåKlartAllaÄrBittraFörAttBehövaDra
  • Anonym (gg)
    Anonym (rebell) skrev 2020-11-21 01:27:23 följande:

    Men tänk vad lätt det är att vara rebell och sprida glädje och svara med vänlighet och respekt istället. Kill them with kindness!!!


    Ha! De är inte mottagliga för det. Känns dock som en mindre grupp folk som är sådär bittra på riktigt, dock en väldigt aktiv grupp. Sedan en grupp som är korkade och en grupp som bara vill få igång något tjafs för de har tråkigt.
  • Anonym (Lol)

    Om du är överkännslig och bräcklig som porslin ska du nog inte vara på forum 

    Här kan folk ha en annan åsikt och kritisera andra. Visst är de hemskt när alla inte curlar med än helda dagarna 

  • Anonym (Ha)

    Ha ha och där kom den första som nog kände sig träffad!


    Anonym (Lol) skrev 2020-11-21 14:42:46 följande:

    Om du är överkännslig och bräcklig som porslin ska du nog inte vara på forum 

    Här kan folk ha en annan åsikt och kritisera andra. Visst är de hemskt när alla inte curlar med än helda dagarna 


  • Sogol

    Håller med! Många verkar använda familjeliv som sin mentala toalett för att bajsa ur sig en massa bitterhet.

  • Anonym (B)
    Anonym (Elli) skrev 2020-11-21 01:52:59 följande:

    Nu tycker jag du låter lite bitter här va..


    Haha som tur är så har jag inte blivit bitter än och jag ska göra allt i min makt för att slippa bli det :)
  • Anonym (B)
    Sogol skrev 2020-11-21 19:08:21 följande:

    Håller med! Många verkar använda familjeliv som sin mentala toalett för att bajsa ur sig en massa bitterhet.


    Ja exakt så!
  • Anonym (B)
    Sogol skrev 2020-11-21 19:08:21 följande:

    Håller med! Många verkar använda familjeliv som sin mentala toalett för att bajsa ur sig en massa bitterhet.


    Ja exakt så!
    Anonym (Lol) skrev 2020-11-21 14:42:46 följande:

    Om du är överkännslig och bräcklig som porslin ska du nog inte vara på forum 

    Här kan folk ha en annan åsikt och kritisera andra. Visst är de hemskt när alla inte curlar med än helda dagarna 


    Din kommentar är ett klockrent exempel på vad jag menar, tack för att du bekräftar mitt påstående!
Svar på tråden Bittra människor på familjeliv