Regeringens el-fiasko
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
...i en fred...(Står det då.)
Vital information, dock lite korkat i mitt tycke.
Du ska inte tro på rubriksättare- det är ingen som dömts för något brott som de bötfällts för.
'Den tredje april fick de en faktura för ?balanskraftavgift? på 238 000 kronor. Per kraftverk, plus moms. '
Böter
Intressant att du inte lärt dig än att vätgasstålet är som planerat och den andra väntar på en fyndighet.
Men såklart, kom på detta är kaninhålslmedia, och där är man inte intresserad av viss fakta.
Det mest komiska att vara emot co2-fritt stål, undrar vad det är om.
Det finns ingen gräns för korruptionen i den SD-styrda M/KD/L regeringen..
www.sverigesradio.se/artikel/civilministern-tog-beslut-om-vindkraft-ager-aktier-i-bolaget
Det finns ingen gräns för korruptionen i den SD-styrda M/KD/L regeringen..
www.sverigesradio.se/artikel/civilministern-tog-beslut-om-vindkraft-ager-aktier-i-bolaget
Så du försöker inbilla dig whataboutism skulle hjälpa denna korruption som är avslöjad?
Berätta gärna hur du inbillar dig det skulle ändra något för den korrupta högerregeringen?
Som du vet, detta är inte första gången vi ser detta av dom
Kopierat från Facebook:
Kopierat från Facebook:
En enda sak jag tänkte på när jag hörde detta av den inkopetente busch.
Och det var hur skulle norrland gilla att betala betydligt mer för elen än nu.
Och om man skulle tro på valet så var dessa viktiga, men TYDLIGEN inte längre.