Tom Araya skrev 2025-05-04 20:21:17 följande:
Såklart det hjälper mig och alla andra debattörer här som inte tycker som du, eftersom det är ditt anseende som debattör som skadas och det är du själv som orsakar skadan. Men jag förväntar mig inte att du ska förstå mer av den saken än om något annat som här debatteras.
Så, shas, du har fått månadens dos av uppmärksamhet!
Att vara skadeglad, är du säker på det?
För det enda jag ser är någon underlig hämndlysten, men antar den kommer ifrån din kaninhålsmedia du ger oss.
Om du istället ställt om till saklig media och inte dessa som bara försöker lura dig, så kanske du inte hade varit så upprörd och postat saker som inte ens stämmer.
Du vet redan jag inte ens bryr mig om du svarar mig, saklighet och fakta är det som stänger din mun och därför du inte vill svara.
Och pga jag pekar på felen som din kaninhålsmedia ger dig och som du aldrig ens funderar på att ifrågasätta.
Och du har radat upp en massa fel får man också tillägga, och sen när tex de som går på djupet och berättar att du har fel.
SÅ inser man att du inte ens förstår vad de säger, och med tanke på vad argumentet tillbaka är och hur det försöker ignorera vissa faktan.
Och här finns det en satans massa exempel också.
En är det gröna stålet, som inte alls backar, utan bromsar upp lite, och främst för att fyndigheterna är inte rika nog för jästsvamp och att de också faktiskt säger att de kommer ändra sig om en ny fyndighet kommer.
Och sen att SSAB fortsätter som planerat på detta om det gröna stålet.
Och här är det riktigt komiska och hur du är arg över att någon gör ett grönt stål.
Eller om reaktorerna man itne reparerade pga säkerhetsuppdatering, ta reservdelar och orsaken abnorma förluster, och hur du inbillar dig än idag att inget av dessa existerar pga din kaninhålsmedia vägrar släppa att desinformera dig.
Och kan lägga på många många till där du får det fel.
Som tex när vindkraften går med förlust, så är det pga dåliga affärsidéer och att de har gjort det fel.
Medans du inbillar dig det är pga vindkraften i sig självt, men såklart, igen så din kaninhålsmedia berättar dig säga detta och du lyder blint.
Som sagt vad, det är många saker du har fel på, men du aldrig kan erkänna, för det gör inte de som är fast i kaninhålsmedia för de är styrda robotar som ska desinformera allt och för politisk makt i andra änden.
Och det är därför det retar ni på extremhögern att elen blir billigare.
För det vart ju inte länge sedan som ni ropade att elen måste bli billigare, och när den blev så blev ni hämndlystna istället.
Förstår jag kan räkan upp exempel här hela dagen, för det är många fel du gett oss och inte ett enda har du bett om ursäkt för.