Regeringens el-fiasko
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
När det inte blåser också?
Men antar vi nu ska prata om kreativ bolagsordning och konstiga upplägg, du kommit med det innan och där finns det svar och många av dom har inte ens med vindkraft och göra det allra minsta.
Försöker du säga alla vindkraftverk är under den tro.
Och vill du lösa den lönsamheten, så får man nog gå in med en skattelag och kanske någon mer lag och få i ordning på den.
Dock har det ingenting med lönsamhet och göra, utan man kan nog kalla det typ skattefifflande istället och det vill säga har inte med vindkraftverk att göra.
Ibland undrar man inte om man ska detaljstyra och förenkla lagstiftningen kring elhandeln och göra så de inte kan vara kreativa.
För även om det är en bra beskrivning du ger, så ställer man sig frågande i hur pengar bara försvinner i detta virrvarret.
Och då KK som följd, eller att de visar förluster där de inte ens hade behövt vara, alternativt väldigt låg lönsamhet.
Är det korrekt av Tom att klistra detta på Ny vindkraftverk och ha den allra minsta poäng där?
För uppfattningen att svaret är ett rätt klart nej, är det korrekt tror du?
För jag har sett användaren har plockat upp detta många ggr och sen sagt ny vindkraftverk är olönsam och lite svårt och se det faktiskt.
Ibland undrar man inte om man ska detaljstyra och förenkla lagstiftningen kring elhandeln och göra så de inte kan vara kreativa.
För även om det är en bra beskrivning du ger, så ställer man sig frågande i hur pengar bara försvinner i detta virrvarret.
Och då KK som följd, eller att de visar förluster där de inte ens hade behövt vara, alternativt väldigt låg lönsamhet.
Är det korrekt av Tom att klistra detta på Ny vindkraftverk och ha den allra minsta poäng där?
För uppfattningen att svaret är ett rätt klart nej, är det korrekt tror du?
För jag har sett användaren har plockat upp detta många ggr och sen sagt ny vindkraftverk är olönsam och lite svårt och se det faktiskt.
De svenska co2 utsläppen per capita är nu lägre än på 30-talet.
Arnstad och Anders Lindberg hade rätt, 30-talet är tillbaka.
Innan lortvänstern börjar jollra om import vill jag bara nämna att den svenska exporten är större än importen, så vill man räkna på det viset blir våra utsläpp ännu lägre.
Innan lortvänstern börjar jollra om import vill jag bara nämna att den svenska exporten är större än importen, så vill man räkna på det viset blir våra utsläpp ännu lägre.
Det blir det än bättre när reduktionsplikten kommer tillbaka då
Vad är det som det ska jollras om, vi vet att du kan saklighet, så jag förstår den meningen berättar att du inte vill veta av viss fakta.(