• Anonym (Tvivel)

    Tvivlar på relation

    Jag och min kille är båda över 25 år,vi har haft det bra,bråkar inte ofta(dock ibland) hittar på saker med jämna mellanrum.Han har hjälpt mig mycket när jag haft det jobbigt och peppar mig alltid.

    Trots detta finns ibland tvivel som kan gnaga inom mig,jag älskar min kille,men stör mig t.ex på att han ständigt ska smeka mig över brösten och rumpan .Säger såklart till honom om detta,men han gör det liksom av reflex nästan verkar det som.Han vill ha sex varje dag och jag vill inte det osv..och när jag nekar honom detta ser jag på honom att han blir ledsen.

    Kan störa mig på många småsaker med honom,bl.a hur dåligt humör han får när han inte äter men sen även massa annat smått i vardagen.

    Någon som vet om detta är normalt?
    I övrigt har vi det bra.

  • Svar på tråden Tvivlar på relation
  • Tecum

    Att hitta en partner som du aldrig stör dig på, ja då lär du få leta... Men frågan är, hur mycket det stör dig, är det något du retar dig på så snart du ser honom? Gör det att du inte längre känner attraktion? I så fall är det illa.
    Men annars får du väga för och emot, har han så många goda egenskaper att det väger upp det du retar dig på? Det du nämner här är småsaker men det låter som att det finns väldigt många småsaker som stör dig och då blir det ständiga irritationsmoment som förgiftar er relation.

Svar på tråden Tvivlar på relation