• Anonym (onormal)

    Är det nåt fel på mig?

    Jag vet inte om det här är rätt ställe att få råd.
    Jag är en tonårskille som alltid har tyckt om äldre kvinnor. Nu har det där utvecklats till ett sexuellt intresse. När jag tänker på sex är det inte med jämnåriga utan med de som är betydligt äldre. Det här är inget jag vill ta upp med mina jämnåriga kompisar. Är jag helt ensam om de här tankarna eller är det nån som känner igen sig?
    Om jag vill ha sex med en äldre - var hittar jag henne?

  • Svar på tråden Är det nåt fel på mig?
  • Anonym (eat me)

    Det finns massor av yngre killar som tänder på äldre kvinnor. En väninna till mig har tinder och hon matchar med yngre killar hela tiden. Så testa tinder.

  • Anonym (onormal)
    Anonym (eat me) skrev 2020-12-01 17:17:50 följande:

    Det finns massor av yngre killar som tänder på äldre kvinnor. En väninna till mig har tinder och hon matchar med yngre killar hela tiden. Så testa tinder.


    Tack för tipset
  • 21UppeVidFem

    Mogna kvinnor med koll är riktigt attraktiva, så du är inte ensam om det. Vissa kvinnor tar dock illa upp när de blir kallade "äldre", men det är otroligt subjektivt. Andra kvinnor tänder på att ha den äldre rollen.

    Har hittat flest på BC. Tinder har aldrig fungerat för mig, men det finns vissa guldkorn. Numera har jag ingen att träffa, men det är corona så folk är mindre intresserade. Kommer nog bli enklare när situationen underlättar.

  • Anonym (crona)

    tror de flesta vettiga lagt ner tanken på att hitta sexpartner i dessa tider, någon som hört talas om CORONA?

  • Anonym (onormal)
    Anonym (crona) skrev 2020-12-02 23:13:47 följande:

    tror de flesta vettiga lagt ner tanken på att hitta sexpartner i dessa tider, någon som hört talas om CORONA?


    Så du menar att man inte kan prata om det här under pandemin. Eller menar du att smittan kan spridas via nätet?
  • Anonym (crona)
    Anonym (onormal) skrev 2020-12-03 09:30:01 följande:
    Så du menar att man inte kan prata om det här under pandemin. Eller menar du att smittan kan spridas via nätet?
    du vill inte prata, du vill ligga, och det gör man inte nu
Svar på tråden Är det nåt fel på mig?