• Anonym (Noret­urn)
    Mon 23 Nov 2020 21:52
    359 visningar
    3 svar
    3
    359

    Kär i någon nna, och gravid

    Jag har varit i din sitts och i 99% av fallen så känns det som att gräset är grönare på andra sidan. Du har varit med din kille i 10 år!!

    Det är en lång tid och det är normalt att saker och ting slocknar ner lite..

    Det är svårt att kanske bara ?tappa? känslorna för den killen du är kär i men vad tror du skulle hända om du dumpade din kille och gick till den andra?

    Best case scenario är att ni lever livet ut.. dock mycket större chans att ni blir tillsammans och efter några månader av ?honeymoon phase? så visar det sig att han kanske inte allts var något att hänga i julgranen och du börjar ångra att du kasta bort ditt förhållande på 10 år.

    Försök att hitta tillbaka till din pojkvän istället..ni har ju spenderat såpass lång tid tillsammans så han måste ju vara en väldigt bra kille och något drog dig till han.

  • Anonym (Noret­urn)
    Wed 25 Nov 2020 23:43
    #3

    Jag gjorde slut med min pojkvän och gick till den andra killen. I början är man nykär så då bryr man sig inte om något, men sen kom ju allt skit som han inte ville visa i början och då ångrade jag mig.

    Det finns ju ingen väg tillbaka och man får bara lära av sig.

Svar på tråden Kär i någon nna, och gravid