• Anonym
    Tue 24 Nov 2020 15:04
    336 visningar
    7 svar
    7
    336

    Kvinna som vill knulla

    Hej,

    Det fanns en kvinna i en restaurang som jag pratade med, vi hade det trevligt och kom bra överens, vi gick tillsammans till olika butiker och kollade på saker, sen efter 4 timmar efter att vi hängt ihop fick jag hennes nummer.

    Jag sa att vi skulle dricka vodka som jag hade kvar får en annan dejt, hon sa visst och blev glad över det men dagen efter när vi skulle ses så höll hon på och inte ville dricka vodka men bara äta mat tillsammans.

    Sedan säger hon att hon har kille men att "vi får se vad vi gör ändå".

    Till min fråga, varför ville hon berätta att hon har kille om hon ändå vill knulla? Jag fattade det som att hon ville knulla och jag har sällan fel.

  • Svar på tråden Kvinna som vill knulla
  • Tue 24 Nov 2020 17:25
    #1

    Fundera inte så mycket:)

  • Anonym (Vodka­?)
    Wed 25 Nov 2020 09:51
    #2

    Varför vodka?

  • Anonym (Coron­a)
    Wed 25 Nov 2020 09:54
    #3

    Inte konstig att Corona sprider sig.

  • Anonym (Kör)
    Wed 25 Nov 2020 11:34
    #4

    Jösses va folk ska tänka och känna efter numera. Hon är uppenbarligen kåt. Är du kåt i henne ja men knulla med varandra då.

  • Anonym (Signa­tur)
    Wed 25 Nov 2020 13:47
    #5
    Anonym skrev 2020-11-24 15:04:21 följande:

    Till min fråga, varför ville hon berätta att hon har kille om hon ändå vill knulla? Jag fattade det som att hon ville knulla och jag har sällan fel.


    Hon berättar för att du skall känna till förutsättningarna, förstås. För om ni knullar och han får reda på det, så kan du åka på stryk.
  • Anonym (Coron­a)
    Wed 25 Nov 2020 14:40
    #6
    +1
    Anonym (Kör) skrev 2020-11-25 11:34:35 följande:

    Jösses va folk ska tänka och känna efter numera. Hon är uppenbarligen kåt. Är du kåt i henne ja men knulla med varandra då.


    Det handlar faktiskt om att bedra, såra och lura en annan människa. Det faktiskt itne ok.
  • Wed 25 Nov 2020 14:46
    #7

    Fråga henne nästa gång ni hörs exakt så som du undrar och som du skriver i tråden här: "Varför sa du att du har kille om du ändå vill knulla"?

Svar på tråden Kvinna som vill knulla