• Anonym (Trött­samt)
    Tue 24 Nov 2020 15:57
    325 visningar
    41 svar
    -2 +4
    41
    325

    Varför tas inte alla dessa incel-trådar bort?

    Det börjar bli oerhört tröttsamt med alla dessa incel-trådarna där bittra män skriver att kvinnor borde ställa upp på tröstsex, att det är så synd om dom bara för att de är män, att det är så synd om dom för att de inte får ligga, att alla kvinnor minsann får ligga oavsett hur oattraktiva de är och blaha blaha.

    Varför tas inte dessa trådar bort?! Det är på gränsen till, eller ja kanske rent av är spam!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-24 15:59
    Och allt ältande om att sex inte är en rättighet för män, men är för kvinnor osv

  • Svar på tråden Varför tas inte alla dessa incel-trådar bort?
  • Anonym (ace)
    Tue 24 Nov 2020 16:02
    #1
    +1

    Om du tolkar trådar som spam så får du ju anmäla dem, sedan avgör mod om de håller med eller ej.

    Det är inte mot reglerna att ha dessa åsikter och uttrycka dem.

  • Tue 24 Nov 2020 16:05
    #2
    +2

    Det är enkelt, läs inte trådarna så behöver du inte tänka på dom heller.

  • Anonym (Trött­samt) Trådstartaren
    Tue 24 Nov 2020 16:07
    #3
    -1
    Anonym (ace) skrev 2020-11-24 16:02:18 följande:

    Om du tolkar trådar som spam så får du ju anmäla dem, sedan avgör mod om de håller med eller ej.

    Det är inte mot reglerna att ha dessa åsikter och uttrycka dem.


    Jag och flera har anmält men inget händer. Förmodligen handlar det kanske om att dessa trådar skapas i perioder så det inte räknas som spam om det inte är systematiskt spam.

    Märkligt att sexistiska inlägg får vara kvar.
  • Anonym (ooo)
    Tue 24 Nov 2020 16:08
    #4
    -1
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2020-11-24 15:57:57 följande:

    Det börjar bli oerhört tröttsamt med alla dessa incel-trådarna där bittra män skriver att kvinnor borde ställa upp på tröstsex, att det är så synd om dom bara för att de är män, att det är så synd om dom för att de inte får ligga, att alla kvinnor minsann får ligga oavsett hur oattraktiva de är och blaha blaha.

    Varför tas inte dessa trådar bort?! Det är på gränsen till, eller ja kanske rent av är spam!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-24 15:59
    Och allt ältande om att sex inte är en rättighet för män, men är för kvinnor osv


    jag har anmält ibland och skrivit just att det är spam men det togs inte bort ändå 
  • Anonym (Trött­samt) Trådstartaren
    Tue 24 Nov 2020 16:09
    #5
    -1
    klyban skrev 2020-11-24 16:05:53 följande:

    Det är enkelt, läs inte trådarna så behöver du inte tänka på dom heller.


    Lite svårt att inte göra det när rubriken till inläggen är långa meningar som dyker upp i flödet och som alla ser.
  • Tue 24 Nov 2020 16:10
    #6
    -1 +1
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2020-11-24 16:07:26 följande:
    Jag och flera har anmält men inget händer. Förmodligen handlar det kanske om att dessa trådar skapas i perioder så det inte räknas som spam om det inte är systematiskt spam.

    Märkligt att sexistiska inlägg får vara kvar.

    Men om alla sexistiska inlägg tas bort så försvinner 98% av FL. Det är mycket hat och förminskning över könsgränserna här. 


    Och det är ju faktiskt därför som FL är kul. 

  • Anonym (Trött­samt) Trådstartaren
    Tue 24 Nov 2020 16:21
    #7
    Häegertz skrev 2020-11-24 16:10:46 följande:

    Men om alla sexistiska inlägg tas bort så försvinner 98% av FL. Det är mycket hat och förminskning över könsgränserna här. 

    Och det är ju faktiskt därför som FL är kul. 


    Vad är det som är kul med det?
  • Tue 24 Nov 2020 16:25
    #8
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2020-11-24 16:09:03 följande:
    Lite svårt att inte göra det när rubriken till inläggen är långa meningar som dyker upp i flödet och som alla ser.

    Tittar aldrig i nåt flöde, enklare och söka upp ämnen som man vill diskutera.
    Än forcera sig in i trådar man är ointresserad av.
    Diskuterat även jag i någon inceltråd, men det är ofta att kvinnor ska vara madrasser och andra udda saker.
    Och som man är detta extremt främmande och udda.

  • Anonym (Trött­samt) Trådstartaren
    Tue 24 Nov 2020 16:26
    #9
    klyban skrev 2020-11-24 16:25:11 följande:

    Tittar aldrig i nåt flöde, enklare och söka upp ämnen som man vill diskutera.

    Än forcera sig in i trådar man är ointresserad av.

    Diskuterat även jag i någon inceltråd, men det är ofta att kvinnor ska vara madrasser och andra udda saker.

    Och som man är detta extremt främmande och udda.


    Man ska kunna kolla i flödet utan att bli påtvingad dessa inlägg anser jag.
  • Tue 24 Nov 2020 16:33
    #10
    +4
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2020-11-24 16:26:49 följande:
    Man ska kunna kolla i flödet utan att bli påtvingad dessa inlägg anser jag.

    Allt i flödet är inte för dig, det är uppenbart!
    Och samma för mig, allt i flödet är inte för mig.


    Jag ignorerar ämnen som jag inte vill diskutera, jag föreslår du lär dig samma.
    För en sak är 100% säker det kommer ALDRIG ändra sig.

Svar på tråden Varför tas inte alla dessa incel-trådar bort?