• Anonym (kaffedraken)

    Får det inte att gå ihop... sex med unga kvinnor?

    När män är intresserade av mycket yngre kvinnor, så är vi bara ute efter sex.

    Jag kan inte ha lika mycket sex, lika ofta, som när jag var yngre. Och när jag var yngre så var jag mest ute efter sex.

    Kan nån förklara det för mig?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-25 08:36
    Om det är så att unga kvinnor förväntar sig att vi ska ligga mest helt tiden, då lär hon ju bli besviken.

  • Svar på tråden Får det inte att gå ihop... sex med unga kvinnor?
  • Anonym (Wtf)

    Du utgår alltid från att alla kvinnor är vill samma sak och män likaså. Man kan inte förklara något för dig då dina utgångspunkter alltid är falska.

  • Anonym (Igen)

    TS, jag ber dig ännu en gång att söka hjälp istället för att spamma forumet med dessa trådar!

  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-11-25 09:36:56 följande:

    Du utgår alltid från att alla kvinnor är vill samma sak och män likaså. Man kan inte förklara något för dig då dina utgångspunkter alltid är falska.


    De flesta som svarade i mina trådar skrev att jag inte var kär, jag var bara kåt. Att män som gillar yngre kvinnor bara är ute efter sex.
    Det måste betyda att jag inte vet själv vad jag känner?
    Och alla män som säger att de inte bara är ute efter sex på samma sätt som när de var yngre, de vet inte heller vad de pratar om?
  • Anonym (Men ge dig!)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-25 10:26:22 följande:
    De flesta som svarade i mina trådar skrev att jag inte var kär, jag var bara kåt. Att män som gillar yngre kvinnor bara är ute efter sex.
    Det måste betyda att jag inte vet själv vad jag känner?
    Och alla män som säger att de inte bara är ute efter sex på samma sätt som när de var yngre, de vet inte heller vad de pratar om?
    En del vet vad de pratar om, en del vet inte vad de pratar om, Du hör till den senare kategorin.
  • Fjäril kär

    Du har faktiskt en poäng.

    Det är något jag reagerar på i flertalet trådar som handlar om åldersskillnad. Märkligt blir resonemanget när åsikten ofta är att killar över 30 i princip är impotent och halvdöd...

  • Anonym (Biobonus)

    Jag tror det finns många olika anledningar. Inland bara önskan om sex med en ung snygg kropp. Ibland önskan om ett förhållande. Ibland äkta kärlek, men ju större åldersskillnad desto mer sällsynt att det är fallet. Det beror också på åldern på de inblandade; ju yngre den yngsta av dem är desto större risk att den äldre har bakomliggande motiv (ibland utan att själv veta om det). Tex en 35-åring som är tillsammans med en 15-åring (?Hon är sååå mogen för sin ålder?) är troligtvis hebefil, otroligt omogen själv (och 15-åringen mognar snabbt förbi) eller är en störd människa som behöver ha makt och kontroll över sin partner och väljer därför någon mycket yngre, lättimponerad och lättstyrd partner.

    En 58-åring med en 22-åring vill mest troligt känna sig ung igen. Och det gör man när man känner sig nykär och när man umgås med yngre, iallafall ett litet tag. Etc

  • Anonym (kaffedraken)
    Fjäril kär skrev 2020-11-25 11:18:46 följande:

    Du har faktiskt en poäng.

    Det är något jag reagerar på i flertalet trådar som handlar om åldersskillnad. Märkligt blir resonemanget när åsikten ofta är att killar över 30 i princip är impotent och halvdöd...


    Ja, det skrev många i mina trådar. Att äldre män får inte upp den. Helt plötsligt så handlade allt om sex och utseendet.
    Jag ser yngre ut än vad jag är, och det säger många till mig.
    Men det skrev de flesta här att det är nåt som jag inbillar mig. För det gör äldre män.
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Biobonus) skrev 2020-11-25 11:33:22 följande:

    Jag tror det finns många olika anledningar. Inland bara önskan om sex med en ung snygg kropp. Ibland önskan om ett förhållande. Ibland äkta kärlek, men ju större åldersskillnad desto mer sällsynt att det är fallet. Det beror också på åldern på de inblandade; ju yngre den yngsta av dem är desto större risk att den äldre har bakomliggande motiv (ibland utan att själv veta om det). Tex en 35-åring som är tillsammans med en 15-åring (?Hon är sååå mogen för sin ålder?) är troligtvis hebefil, otroligt omogen själv (och 15-åringen mognar snabbt förbi) eller är en störd människa som behöver ha makt och kontroll över sin partner och väljer därför någon mycket yngre, lättimponerad och lättstyrd partner.

    En 58-åring med en 22-åring vill mest troligt känna sig ung igen. Och det gör man när man känner sig nykär och när man umgås med yngre, iallafall ett litet tag. Etc


    Många skrev i mina trådar att män som dras till unga kvinnor har en störning. Oftast vill vi forma kvinnan, och utnyttja henne. Vi kan inte ha nåt gemensamt.
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Biobonus) skrev 2020-11-25 11:33:22 följande:

    En 58-åring med en 22-åring vill mest troligt känna sig ung igen. Och det gör man när man känner sig nykär och när man umgås med yngre, iallafall ett litet tag. Etc


    Jag träffade en 22-årig tjej. Det var hon som ville ses. Jag är 25 år äldre.
    Jag kände mig inte ett dugg yngre än vad jag är. Jag vet exakt hur gammal jag är.
    Men jag var attraherad och tyckte det var lite spännande, blev smickrad. Jag hade velat ha sex med henne om hon hade velat. Men det var inte därför som vi träffades. 
  • Anonym (kaffedraken)

    Jag pratar (mejlar) med en tjej på 28. Ett tag pratade jag med en 23-åring också.
    Jag skulle vilja ha sex med dom. Men det är inte allt jag vill, inte ens det jag vill mest.
    Jag vill inte styra dom, eller utnyttja dom.
    Pratar med en som är 10 år äldre än mig. Samma där. Skulle vilja ha sex med henne, men inte allt jag vill.
    Osv.

Svar på tråden Får det inte att gå ihop... sex med unga kvinnor?