• Anonym (En trevlig kille som vill träffa nån)

    Varför erbjuder inte tjejer mig men andra?

    Jag tycker det är dags att tjejer erbjuda mig också när de erbjuder andra och nästan alla andra har fått prova på. Varför får inte jag prova på? När är det min tur undrar jag?

    Jag är jätte trevlig som kille, mogen för ett förhållande, men har aldrig fått prova på heller menas andra har fått göra det, tyvärr. Ja så är det men jag förstår inte varför jag just inte fått det.

    Vill jätte gärna träffa en go, glad trevlig och smart tjej. Utseendet spelar mindre roll, personligheten är det viktiga. Var kan man träffa en sådan tjej som är villig att erbjuda mig?

    Och sista frågan, hur ska man bete sig bäst för att få någon att erbjuda en kille som mig, en mycket snäll och lite sprallig kille som har många intressen, kan laga mat och är mycket romantiskt lagd.

  • Svar på tråden Varför erbjuder inte tjejer mig men andra?
  • Anonym (Igen)

    Hur många kvinnor har du i ditt sociala liv, som du träffar, umgås med, gör saker tillsammans med?

  • Anonym (Vaddå din tur?)

    Menar du att tjejer har skyldighet att erbjuda dig något?

  • Anonym (Igen)
    Anonym (En trevlig kille som vill träffa nån) skrev 2020-11-25 15:05:19 följande:

    Jag tycker det är dags att tjejer erbjuda mig också när de erbjuder andra och nästan alla andra har fått prova på. Varför får inte jag prova på? När är det min tur undrar jag?

    Jag är jätte trevlig som kille, mogen för ett förhållande, men har aldrig fått prova på heller menas andra har fått göra det, tyvärr. Ja så är det men jag förstår inte varför jag just inte fått det.

    Vill jätte gärna träffa en go, glad trevlig och smart tjej. Utseendet spelar mindre roll, personligheten är det viktiga. Var kan man träffa en sådan tjej som är villig att erbjuda mig?

    Och sista frågan, hur ska man bete sig bäst för att få någon att erbjuda en kille som mig, en mycket snäll och lite sprallig kille som har många intressen, kan laga mat och är mycket romantiskt lagd.


    Jag har en killkompis som är gay. Vad kan du erbjuda honom ? Han saknar en sprallig, romantisk kille som kan laga mat.
  • Fiona M
    Anonym (Igen) skrev 2020-11-25 15:17:42 följande:

    Jag har en killkompis som är gay. Vad kan du erbjuda honom ? Han saknar en sprallig, romantisk kille som kan laga mat.


  • Anonym (ooo)
    Anonym (En trevlig kille som vill träffa nån) skrev 2020-11-25 15:05:19 följande:

    Jag tycker det är dags att tjejer erbjuda mig också när de erbjuder andra och nästan alla andra har fått prova på. Varför får inte jag prova på? När är det min tur undrar jag?

    Jag är jätte trevlig som kille, mogen för ett förhållande, men har aldrig fått prova på heller menas andra har fått göra det, tyvärr. Ja så är det men jag förstår inte varför jag just inte fått det.

    Vill jätte gärna träffa en go, glad trevlig och smart tjej. Utseendet spelar mindre roll, personligheten är det viktiga. Var kan man träffa en sådan tjej som är villig att erbjuda mig?

    Och sista frågan, hur ska man bete sig bäst för att få någon att erbjuda en kille som mig, en mycket snäll och lite sprallig kille som har många intressen, kan laga mat och är mycket romantiskt lagd.


    vad menar du med erbjuda? Ska tjejer stå på rad och ge dig sex? 

    Ännu en av de här tröttsamma "buhu, jag är man och får inget sex- trådarna" 
  • Mrs Moneybags

    Erbjuda dig sex, eller? Jag förstår inte vad du menar med erbjuda. 

    Du säger att det är din tur nu, men det blir aldrig din tur om du väljer att se det som att det är en lång kö och din nummerlapp har kommit upp nu. Det är upp till dig att skapa förutsättningar för ett förhållande eller sex eller vad du nu än vill ha. Vad brukar du erbjuda? 

  • Anonym (Säg då)

    En till som undrar vad du vill bli erbjuden? Låter som nån slags affärsuppgörelse. 

  • Anonym (20 år tillsammans)

    Sex är inget jag brukar erbiuda spralliga killar.
    Den förste jag hade sex med var ett misstag och nummer 2 är jag gift med.
    Ni killar som inte får ligga måste nog rannsaka er själva, 
    Livet är lite orättvist, jag gammal ful och tjock tror faktiskt att jag skulle få ligga om jag valde att lämna min man.

  • Anonym (En trevlig kille som vill träffa nån)
    Anonym (Igen) skrev 2020-11-25 15:06:56 följande:

    Hur många kvinnor har du i ditt sociala liv, som du träffar, umgås med, gör saker tillsammans med?


    Inte någon faktiskt. Hur så?
  • fornminne
    Anonym (En trevlig kille som vill träffa nån) skrev 2020-11-25 15:43:55 följande:
    Inte någon faktiskt. Hur så?

    Vad är det du vill bli erbjuden? Och hur ska du kunna bli det om du inte känner någon tjej?
Svar på tråden Varför erbjuder inte tjejer mig men andra?