• Lazze81

    Strap on efter tredje förlossningen ?

    Hej !  Jag tänkte prata med min sambo om hon tycker det blivit för "slappt" där nere efter tredje förlossningen(som var i juni-20)..Vi har fått orgasmer ganska samtidigt tidigare, men nu har det blivit mer sällan eftersom det är barn runt ikring oss ofta, både på mornar och kvällar..Men jag kan känna att det är slappare nu än efter andra förlossningen..Skulle ni tjejer kunna se er sambo med strap on efter han kommit, dra på sig för att ni ska bli bättre trillfredställda ?

  • Svar på tråden Strap on efter tredje förlossningen ?
  • Anonym (Vivi)

    Tycker att hon borde sätta på dig hårt i röven så får du testa hur det känns när det är trångt

  • Anonym (2:an)
    Lazze81 skrev 2020-11-26 12:35:18 följande:

    Hej !  Jag tänkte prata med min sambo om hon tycker det blivit för "slappt" där nere efter tredje förlossningen(som var i juni-20)..Vi har fått orgasmer ganska samtidigt tidigare, men nu har det blivit mer sällan eftersom det är barn runt ikring oss ofta, både på mornar och kvällar..Men jag kan känna att det är slappare nu än efter andra förlossningen..Skulle ni tjejer kunna se er sambo med strap on efter han kommit, dra på sig för att ni ska bli bättre trillfredställda ?


    har du testat att rövborra henne nån gång? där lär hon fortsatt vara tajt
  • Vanessa89

    Om jag uppfattar ditt virriga inlägg rätt så har du alltså för liten kuk för tillfredsställa din fru.. Så ja, använd en strap on på henne så hon också får njuta lite.

Svar på tråden Strap on efter tredje förlossningen ?