• Anonym (S)

    När fick ni tillbaka er mens efter piller stopp med cerazette?

    När fick ni tillbaka er mens efter piller stopp med cerazette?

    Så fort jag missar ett piller får jag en stor blödning med cerazette. Men nu när jag slutat med dom helt så kommer varken mens eller ett plus.

    Jag slutade med dom för ca 4 veckor sen. Har haft som mollvärk till och från efter det.

    När kom er mens efter cerazette ?

    /S

  • Svar på tråden När fick ni tillbaka er mens efter piller stopp med cerazette?
  • Anonym (Månen)

    Jag slutade den 4 augusti och fick mens den 27. Så det tog 3 veckor och 2 dagar 
    (det här var 2 år sen, jag skrev dagbok så därför jag minns). 

  • Anonym (S)
    Anonym (Månen) skrev 2020-11-27 12:30:29 följande:

    Jag slutade den 4 augusti och fick mens den 27. Så det tog 3 veckor och 2 dagar 

    (det här var 2 år sen, jag skrev dagbok så därför jag minns). 


    Tack för svar. Vart är min då haha. Har för mig att den kom prick efter en månad med mina två barn. Fick dock sen äl efter cerazette med min yngsta .
  • Anonym (S)
    Anonym (Månen) skrev 2020-11-27 12:30:29 följande:

    Jag slutade den 4 augusti och fick mens den 27. Så det tog 3 veckor och 2 dagar 

    (det här var 2 år sen, jag skrev dagbok så därför jag minns). 


    Tack för svar. Vart är min då haha. Har för mig att den kom prick efter en månad med mina två barn. Fick dock sen äl efter cerazette med min yngsta .
  • Anonym (Månen)
    Anonym (S) skrev 2020-11-27 12:35:05 följande:
    Tack för svar. Vart är min då haha. Har för mig att den kom prick efter en månad med mina två barn. Fick dock sen äl efter cerazette med min yngsta .
    Förhoppningsvis snart på väg! :D 
    Det är säkert ingen fara alls, 4+ veckor tänker jag är helt normalt!
Svar på tråden När fick ni tillbaka er mens efter piller stopp med cerazette?