• Anonym (.....)

    Tänder på att bli våldtagen och antastad, normalt?

    Jag har länge funderat på om detta är normalt eller inte, och vågar inte fråga någon så jag provar här.

    Det är så att jag tänder på att bli våldtagen och antastad. Jag har inte särskilt stor sexlust annars och är sällan kåt, men tanken att jag blir våldtagen och/eller antastad gör mig upphetsad.

    Jag vet inte om detta har med tidigare upplevelser att göra och att dessa på något sätt gjort min hjärna konstig eller nåt men för några år sedan blev jag sexuellt ofredad av ett gäng män som började tafsa på mig inne på en buss. Jag har aldrig varit så kåt i hela mitt liv som när det hände, men samtidigt var det en enorm skräck. Jag brukar tänka på den upplevelsen ibland när jag onanerar.

    Jag har många andra gånger i mitt liv blivit tvingad till sex och utsatt för tjatsex (alltså att männen försöker tjata till sig sex när jag inte vill ha sex) och när jag sagt nej så har de haft sex med mig ändå mot min vilja. Även då blev jag plötsligt extremt kåt. Då kände jag mig extremt underlägsen och mannen dominant och det är något som jag tänder på enormt mycket och även dessa upplevelser är något som jag ibland tänker på när jag onanerar. Få saker gör mig så kåt som detta.

    Är det normalt att känna såhär? Hur vanligt är detta??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 10:29
    Obs! Det är en seriös tråd och jag är INTE ute efter att provocera eller något sånt.

  • Svar på tråden Tänder på att bli våldtagen och antastad, normalt?
  • Anonym (.....)
    Anonym (Bakomryggen40) skrev 2020-12-01 12:37:21 följande:

    Ni tjejer som går igång på liknande...

    Är det den fysiska underlägsenheten som gör det, eller är det förnedringen som lockar?

    Eller kanske en kombination?


    Svårt att säga, men mest den fysiska underlägsenheten tror jag. Finns inget sexigare än dominanta män.

    Tänder även på att sälja sex (främst till rika män i höga positioner) för då känner jag mig underlägsen och lite "ägd"
  • Anonym (H)
    Anonym (.....) skrev 2020-12-01 11:06:04 följande:
    Btw, får jag fråga om du också har blivit utsatt någon gång? (Du behöver inte svara om du inte vill)

    Men kanske har det ett samband att det händer något i hjärnan då? Som jag tror det gjort för mig.
    Nej jag har inte blivit utsatt för något. Har haft tankarna sen tonåren där jag blev mobbad. Jag kanske behandlar det genom att bli den som förnedrar och bestämmer istället?!
  • Mrsvixen82

    Jag säger att det är helt normalt!!! Jag hade en period när jag var i tjugoårsåldern och var tillsammans med min dåvarande pojkvän. Jag gick då väldigt igång på att bli "våldtagen". Jag vill poängtera att jag aldrig blivit utsatt för något själv och jag är helt emot riktiga våldtäkter och liknande!!

    Men när vi "lekte" så kunde det exempelvis vara som så att... precis bredvid min exkilles lägenhet fanns en busshållplats. Ofta började det med att jag låtsades stå och vänta på bussen och han började "spana" in mig från andra sidan gatan... började gå förbi mig... kom sedan fram och började prata/"flirta"... När jag inte ville/spelade ointresserad visade han mig att han var beväpnad (med en leksakspistol men den såg äkta ut) Tvingade mig att följa med, sa vilken port och vilken portkod jag skulle trycka (fast jag ju visste och kunde ;). Väl inne kunde vi "slåss". Brukade ta i allt jag kunde ha ha men nedbrottat och tagen. Shit vad kåt jag var vill jag minnas...;). Hände också att han tog ned mig i källaren och bojade mina händer och "tvingade" sig på mig bakifrån ;)

  • FtS70

    Den enskilt vanligaste, skulle jag säga, men fortfarande så tabubelagd. Det krävs ännu att man förklarar de bakomliggande orsakerna för att många skall acceptera den fullt ut.

  • Anonym (Lisa)

    Förlåt men tror knappast du är kvinna. Helt säker på att du är en man som skriver. Ingen tjej tänder på våldtäkter

  • Anonym (Fantasifull tjej)

    En av mina tidigare älskare var ganska dominant och han gick igång på att jag gillade det här.
    Han bodde rätt så centralt i en ganska fin bostadsrättsförening. På något sätt lyckades han, utan min vetskap, hyra ett extra källarförråd som låg allra längst in i källaren. Där gjorde han i ordning med krokar, remmar, kedjor och en del annat. Både levande ljus och batteridriven belysning, eftersom ljuset automatiskt slocknade efter ett tag.
    Ett av mitt livs häftigaste äventyr var första gången han och hans kompis kidnappade mig och förde mig till källarförrådet.
    Jag var ovetande och oförberedd på väg in i porten till min älskares lägenhet när två okända män "överföll" mig, tystade mig effektivt, satte på ögonbindel och låste fast mina händer. Jag blev absolut livrädd i första ögonblicket men kompisen uttalade bestämt ord och order till mig. Vissa av dessa ord kunde bara komma från min älskare, så även om jag var mycket rädd och kände mig extremt utlämnad och utsatt så behövde jag inte gripas av fullständig panik.
    Jag kände inte kompisen så väl, kände inte igen hans doft, röst osv. Jag kunde märka att de var två starka män (min älskare höll sig tyst och han lät kompisen vara allra närmast mig).
    Jag misstänkte ju att den andra mannen troligen var min älskare, men jag kunde inte (ville inte?) vara helt säker.
    Den fullständiga livrädsla jag kände i första ögonblicket övergick till en mera hanterbar rädsla, men känslan av maktlöshet när jag kände mig helt utlämnad och utsattheten var lika stark.
    Men jag märkte också att jag tände enormt på situationen och att jag mitt i rädslan och alla dessa känslor också upplevde en mycket stark upprymdhet, upphetsning och helt enkelt att jag blev så otroligt kåt. 
    Jag kände att de förde mig bort från porten, nedför trappor och mot en okänd plats. Efter att en tung dörr stängts bakom oss slet de av mig trosorna och en del av kläderna. Min känsla att känna mig utlämnad och utsatt ökade när jag kände mig nästan naken och min upphetsning ökade ännu mera. Sedan fortsatte de föra mig genom några dörrar och gångar och jag hade ingen aning om vart.
    I det där källarförrådet fick jag uppleva mitt livs dittills häftigaste upplevelse. Kompisen hade inte sex med mig men han beordrade mig och hanterade mig så att min älskare kunde älska med mig och ta mig mycket bestämt och på alla tänkbara sätt.
    Att den starka, stränga, dominanta okända mannen hanterade mig, beordrade mig, kunde se allt som min älskare gjorde med mig, och att han kunde se hur extremt kåt jag blev och att jag fick så många och så starka orgasmer, att han tittade på mig och oss, förstärkte upplevelsen för mig.

  • KimLinnefeldt

    Om jag inte minns fel så har det undersökts, och det har visat att det är en av de allra vanligaste fantasierna hos kvinnor.

    Vilket givetvis inte betyder att de faktiskt vill bli våldtagna. Att bli tagen mot sin vilja kan vara en av de mest traumatiska upplevelser man kan vara med om, som sätter djupa spår.

    Fantasin kanske beror på att kvinnan känner sig helt oansvarig, blir tagen hur som helst och slipper ta initiativ eller ansvar.

    Intressant att några kvinnor i tråden faktiskt varit med om våldtäktslekar. Men jag antar att det funnits möjlighet att backa ur. Att det varit just på lek.

    Jag har också en del fantasier som tänder mig till tusen, men som jag troligen inte skulle vilja pröva i verkligheten. Jag vet i alla fall inte om jag verkligen skulle uppskatta det.

  • Anonym (RM)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-12-01 16:42:37 följande:
    Förlåt men tror knappast du är kvinna. Helt säker på att du är en man som skriver. Ingen tjej tänder på våldtäkter
    Sex av tio av ungefär 2000 intervjuade kvinnor har någon gång fantiserat om "forced sex". Läs studien i mitt förra inlägg.

    Det är en oerhört vanlig fantasi och den är vanligare hos kvinnor och icke-binära än hos män.
Svar på tråden Tänder på att bli våldtagen och antastad, normalt?