• Anonym (Nervös)

    Vill testa att suga av någon

    Är det sjukt att gå i tankar om att vilja prova att suga av någon när man är en hetro kille? Jag har haft tanken länge på att testa men jag vågar inte ta steget då jag är rädd för att den man träffar inte kan vara diskret nog...Speciellt när man Bor i en liten by utanför Borås där alla vet vem man är ....Jag vill bara prova helt enkelt...Borde jag skämmas ?

  • Svar på tråden Vill testa att suga av någon
  • Litenmenhård

    Testa kan man ju alltid göra. Det är ganska mysigt faktiskt. Jag själv gillar att suga av någon, men har inte gjort det på ett tag. Jag kan sakna det ibland. Skämmas borde du inte göra. Det är helt naturligt att vilja testa saker, även om man är hetero.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Nervös)

    Jag vill väldigt gärna testa som sagt ,men man vill ju vara trygg samtidigt....har kollat lite på en sida som heter body contact men undrar om Det finns fler sidor som den typ....

  • Litenmenhård
    Anonym (Nervös) skrev 2020-12-12 13:06:57 följande:

    Jag vill väldigt gärna testa som sagt ,men man vill ju vara trygg samtidigt....har kollat lite på en sida som heter body contact men undrar om Det finns fler sidor som den typ....


    Jo, det finns det, men dem är inte så seriösa, tycker inte jag i alla fall. Jag själv är bi och bor i Göteborg.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Nervös)

    Ja då är du ju för långt borta troligen för att ge mig den upplevelsen:)

  • Litenmenhård
    Anonym (Nervös) skrev 2020-12-12 14:50:32 följande:

    Ja då är du ju för långt borta troligen för att ge mig den upplevelsen:)


    Det går att lösa. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Naughty40)

    Borde inte vara svårt att hitta någon som ställer upp. Lägg ut en annons på någon sexsajt bara eller leta upp närmsta gloryhole. Btw, kan meddela att det inte är så mycket att drömma om, man får mest ont i käkarna när man hållit på ett tag... men hoppas ändå du hittar någon så du får testa, lycka till.

  • Vidstranden

    Hej

    Jag bor också utanför Borås mitt emellan Borås och Ulricehamn. Jag har också länge velat testa att suga och få känna en man suga av mig. Så om du vill så träffas jag gärna.

  • Anonym (Bikille trans)

    Jag har träffat flera nybörjare som fått utforska min kropp och prova sig fram. Bla på semester i Borås och gbg.

Svar på tråden Vill testa att suga av någon