• Anonym (Nyfik­en bs)
    Tue 15 Dec 2020 12:40
    26024 visningar
    37 svar
    37
    26024

    Heterokillar som testat sex med en man

    Jag har under flera år varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en man trots att jag anser mig vara 100 % straight. Jag tänder inte på män men kan finna kukar upphetsande. Jag skulle vilja höra från andra män i min situation som testat? Hur gick ni till väga för att träffa någon? Hur var det? Ångrade ni er någonsin, under eller efter?

  • Svar på tråden Heterokillar som testat sex med en man
  • Anonym (Man 39)
    Tue 15 Dec 2020 20:14
    #11
    Anonym (Nyfiken bs) skrev 2020-12-15 14:04:32 följande:

    Kalla det vad ni vill. Jag tänder inte på män, vill inte kyssas eller smekas och skulle inte kunna blir kär i en man men är väldigt nyfiken på att få testa suga kuk - tror jag. Kanske det är bara spänningen och tabut som intresserar mig. Därför vill jag hitta någon med samma syn som kanske testat. Är rädd att om jag letar upp en kille så kommer det kännas fel när vi väl börjar.


    Så känner jag med, kan inte få känslor för män, får nästan rysningar när jag tänker på att kyssa en man men att bli tagen av en hård kuk och eller få suga av en hade jag viljat testa. Gärna i samband med en trekant med min tjej samtidigt.
  • Anonym (Luftb­allong­)
    Wed 16 Dec 2020 08:12
    #12

    Många nämner att det är det förbjudna som lockar. Vem är det som förbjuder killar att ha sex med killar? Tjejer? Så om tjejer säger att de inte gillar killar som tänder på killar, så ska man inte gilla att ha sex med killar?
    Är det killar som förbjuder? Att man är fjolla?

  • Anonym (Prova­t)
    Wed 16 Dec 2020 08:56
    #13

    Var i samma sits som dig, fick kontakt med en kille på free6 chatten tror ja. Åkte hem till han. Var jättenervös, men han var trevlig, vi klädde av oss och smekte varandra. Blev hård direkt. Höll inte på så länge för jag kunde inte hålla mig. Han sprutade strax efter mig, sen så gick jag därifrån. Hade lite ångest efteråt, men samtidigt var det skönt att ha provat det. Det var enda gången med en man, är lyckligt gift med en kvinna idag.

  • Wed 16 Dec 2020 10:31
    #14

    Ser mig som straight men har testat sex med män.
    För mig handlade det om att se om det var något jag gillade eller inte.
    Det var inget som var fel men troligtvis inget som jag efter att ha prövat några gånger kommer att pröva på igen.
    Har absolut ingen ångest över att ha testat detta.

  • Mon 11 Jan 2021 13:26
    #15

    Det jag känner är en oerhörd längtan efter att suga av en kuk men tänder inte på killar i övrigt. Att kyssa en kille är direkt avtändande men att svälja hans sats skulle jag vilja.

    Älskar titta på kukar som sprutar men inte på männen de sitter på.

    Fattar ingenting.

    Vad är man med dessa tankar ???

  • Lejon1­0
    Mon 11 Jan 2021 14:22
    #16
    Anonym (Nyfiken bs) skrev 2020-12-15 14:04:32 följande:

    Kalla det vad ni vill. Jag tänder inte på män, vill inte kyssas eller smekas och skulle inte kunna blir kär i en man men är väldigt nyfiken på att få testa suga kuk - tror jag. Kanske det är bara spänningen och tabut som intresserar mig. Därför vill jag hitta någon med samma syn som kanske testat. Är rädd att om jag letar upp en kille så kommer det kännas fel när vi väl börjar.


    Har varit med 1 man innan jag var 48 och han 56 ( homo)

    Vi sög bara varandra har bara blivet den gå gången

    Men vill prova igen

    Håller med inga kyssar o hångel
  • Mon 11 Jan 2021 14:34
    #17
    Sugenpånäset skrev 2021-01-11 13:26:43 följande:

    Det jag känner är en oerhörd längtan efter att suga av en kuk men tänder inte på killar i övrigt. Att kyssa en kille är direkt avtändande men att svälja hans sats skulle jag vilja.

    Älskar titta på kukar som sprutar men inte på männen de sitter på.

    Fattar ingenting.

    Vad är man med dessa tankar ???


    Du är inte ensam...
    Hade en period då jag var galen i shemale-porr.
    Kurviga kvinnokroppar med kuk är väldigt fascinerande.
    Jag tror inte det är så ovanligt.
    En tröst är att jag heller inte fattar någonting..  Det bara finns där. Glad
  • Mon 11 Jan 2021 14:41
    #18

    Tack för svaret Anders386, då vet jag att jag inte är ensam med dessa fantasier. Har också tittat på shemales, håller med om att de är fantastiska. Jaha det är väl bara att drömma vidare.....

  • Anonym (100% hetero­?)
    Mon 11 Jan 2021 14:52
    #19

    Många som skriver samma sak. Jag kan inte få känslor för en kille. Inte heller kyssa eller smeka. Jag är dominant och har blivit avsugen av ett tiotal killar men inte sugit av någon. Det har jag ingen längtan efter alls. Däremot har jag blivit påsatt några ggr. Det är skönt på ett annorlunda sätt. Men föredrar kvinnor och vara den dominanta.

  • Mon 11 Jan 2021 15:07
    #20
    +1

    Är hetero och binyfiken/partybi. Har aldrig gjort det irl, men sexchattat med män om att vi har trekant med en kvinna och med varandra. En 69:a med en man känns spännande. Tänder liksom andra här inte på män, men på kukar.

Svar på tråden Heterokillar som testat sex med en man