• Sun 20 Dec 2020 15:14
    629 visningar
    3 svar
    3
    629

    Helt plötsligt stänger musiken av sig i min huawei p20 pro. Eller krasar

    Hej,

    För någe dagar sedan började min p20 pro bete sig skumt. Men då misstänkte jag inget. När jag tex var kopplad till bilen och lyssnade på podd så började ljudet krasa till nån gång. Igår ökade det och gjorde väldigt tätt så vi fick stänga av. Fungerade dock efter nån timme igen. 

    Nu när jag hade musik på från Spotify och sedan från mobilens egna musik, så börjar musiken bara stänga av sig helt plötsligt. 

    En gång hann jag se att det stod att musiken stänga av av en annan app.. Vad innebär detta??

    Funderar på om jag kan ha gjort någon uppdatering i veckan eller vad som kan ha hänt hmm.. Känns som fler saker börja bli skumma med. Nu står timer ikonen låst med trots jag inte är i den

  • Svar på tråden Helt plötsligt stänger musiken av sig i min huawei p20 pro. Eller krasar
  • Sun 20 Dec 2020 20:51
    #3

    Någon som vet.. Långsökt detta kanske.. Men helt plötsligt går det inte heller starta bioljudet... Helt dött. Inte ens 1 år.. Å samma dag som mobilerna krånglar..

Svar på tråden Helt plötsligt stänger musiken av sig i min huawei p20 pro. Eller krasar