• Anonym (Dildo lover)

    "Hetrokillar som gillar analt"

    Ni killar som gillar dildosar och liknande leksaker men ändå inte är intresserade av män för övrigt.

    Hur kom ni på det?

    Vet din tjej/sambo/fru om det?

    Isf, har ni med det i ert sexliv?

    Vet dina vänner om det?

    Har du någon egen dildo?

  • Svar på tråden "Hetrokillar som gillar analt"
  • Anonym (Baken)
    Anonym (Dildo lover) skrev 2020-12-21 13:31:58 följande:

    Ni killar som gillar dildosar och liknande leksaker men ändå inte är intresserade av män för övrigt.

    Hur kom ni på det?

    Vet din tjej/sambo/fru om det?

    Isf, har ni med det i ert sexliv?

    Vet dina vänner om det?

    Har du någon egen dildo?


    Vaddå "ändå inte är intresserade av män för övrigt"?

    Det har inget med homosexualitet att göra, att vilja bli stimulerad i analen.

    Om jag vill bli stimulerad där, så ber jag förstås min fru. Vem annars?

    Och varför skulle jag berätta om mitt sexliv för mina kompisar?
  • Anonym (Kille30)

    Är 100% hetero men gillar att ibland få något i rumpan. Min tjej vet om det och hon är kanske inte alltid 100 % bekväm med att tillfredställa allt. Fick reda på det när jag var i tonåren, en tjej sa att jag fick köra in dildo i stjärten om hon fick göra det samma. Sagt och gjort. Gillade det. 

    Sen har min tjej både slickat mig i rumpan och använt fingrar. Jag kommer hårdare då och kuken blir större. Jag är positiv till det och inget man behöver skämmas för. 

     

  • Anonym (Claes)

    Varför ens skilja på hetero, bi el homo?

    Är det skönt så är det skönt, oavsett preferenser..

    Å Jo, det ÄR skönt

  • Anonym (.)

    Håller med de övriga. Även vi män har ju känsel där bak. En.del gillar det, en.del gillar det inte. Varför sk man berätta det för vänner överhuvudtaget för? Ska ingenting få vara privat längre eller? Har iallafall inte gått så lpngt som att stoppa något i mig förutom när jag blev drogar och våldtagen, men hur det kändes är jag ju väldigt ovetandes om då jag var nerdrogad.

    Blev iallafall av med den starka känslan när en tjej gav mig en fin handjob och smekte med tummen ifrpn där bak och upp mot pungen. Så skönt att vara av med det. Nu fungerar jag normalt igen. Tror hon ändrade energin på något sätt som innan hade hamnat bakåt.

    Tycker ändp att man inte behöver vara bög för att gilla något sådant. Blg är mab om man tänder på andra män, inte.för vad man tycker är skönt i sängen!

  • Anders 386
    Anonym (Dildo lover) skrev 2020-12-21 13:31:58 följande:

    Ni killar som gillar dildosar och liknande leksaker men ändå inte är intresserade av män för övrigt.

    Hur kom ni på det?

    Vet din tjej/sambo/fru om det?

    Isf, har ni med det i ert sexliv?

    Vet dina vänner om det?

    Har du någon egen dildo?


    Ingen aning om hur jag kom på det. Sexuell nyfikenhet kanske?

    Min partner upptäckte det för många år sedan - men hon vet inte att jag gör det fortfarande ibland. I hennes värld är man bög om man gillar en dildo i baken - och då blir det ett hot mot vårt förhållande.  Hon är väldigt okunnig om sex - och tyvärr saknar hon helt den nyfikenhet som krävs för att utveckla sina kunskaper  och färdigheter.

    Ingen utom jag själv känner till det såklart - analsex är fortfarande ett tabubelagt ämne att prata om.

    Ja, jag har en egen dildo av lite mindre storlek.
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Dildo lover) mskrev 2020-12-21 13:31:58 följande:

    Ni killar som gillar dildosar och liknande leksaker men ändå inte är intresserade av män för övrigt.

    Hur kom ni på det?

    Vet din tjej/sambo/fru om det?

    Isf, har ni med det i ert sexliv?

    Vet dina vänner om det?

    Har du någon egen dildo?


    Jag minns inte exakt hur men jag har alltid varit nyfiken på sexuell njutning. Jag vet att det var tidigt i puberteten.

    Ja min fru vet.

    Ja det är en extra krydda i vårt sexliv. Dock ingen pegging. Försökte testa min ingen av oss tyckte det var någon hitt.

    Ingen annan än dem jag har haft sex med vet något om mitt sexliv. Jag har inga problem om att prata om sex men personliga preferenser är just personliga. Ingen annan har att göra med vad jag och min partner gör så länge det är under samtycke, utan beroendeställning och så länge det inte kan ge upphov till permanenta skador.

    Jag använder sällan dildos utan föredrar but pluggas men ja vi har endel grejer.

    Sedan är det så synd att människor ännu inte fattat att attraktionen sitter i hjärnan. Min hjärna attraheras bara av kvinnor. Jag är faktiskt så hetro att jag tom har svårt att fatta hur kvinnor kan attraheras av män. Däremot älskar hela min kropp skön stimulans av många olika slag.
  • Anders 386
    Anonym (69"-man) skrev 2020-12-22 11:12:11 följande:
    ........

    Sedan är det så synd att människor ännu inte fattat att attraktionen sitter i hjärnan. Min hjärna attraheras bara av kvinnor. Jag är faktiskt så hetro att jag tom har svårt att fatta hur kvinnor kan attraheras av män. Däremot älskar hela min kropp skön stimulans av många olika slag.
    Skål Har också funderat på hur kvinnor kan vara attraherade av män- men det sitter väl i deras hjärna? Men kvinnor tänder definitivt inte på en manlig kropp på samma sätt som vi män tänder på en kvinnokropp. Vissa kvinnor påstår motsatsen - men det beror nog helt enkelt på att en kvinna inte kan sätta sig in i hur vi män ser på en kvinnans kropp.


  • Anonym (Diesel)
    Anonym (Dildo lover) skrev 2020-12-21 13:31:58 följande:

    Ni killar som gillar dildosar och liknande leksaker men ändå inte är intresserade av män för övrigt.

    Hur kom ni på det?

    Vet din tjej/sambo/fru om det?

    Isf, har ni med det i ert sexliv?

    Vet dina vänner om det?

    Har du någon egen dildo?


    Jag är 100% hetro och tänder inte på män på samma vis som kvinnor. Jag kan däremot tänka mej att bli påsatt av en man, eftersom jag tänder på kuken men inte mer. Om det skulle ske så fick det bli bakifrån och helst mörkt så jag inte ser honom, bara känner kuken i mej. 
    Jag har alltid så länge jag kan minnas gillat att ha något i baken när jag onanerar och har på senare år skaffat mej en dildo som är helt fantastisk. Har inget behov av att berätta om mitt sexliv för andra.   
    Jag har testat flera olika dildos, men min favorit just nu är en skön dildo som är en lite dyrare kvalitets dildo som jag hittade här:   --->   www.sex6.se/dildo/
  • Sk007

    När jag var i 20-års åldern träffade jag en kvinna 40+ som hade ett omättligt behov av sex. Hade jag det minsta problem att bli hård så använde hon min rumpa för att se till att den blev hård. Det funkade varje gång.
    Hon påstod att det var ett knep hon haft sedan länge för att få det hon ville ha.
    Eftersom hon var ganska lyhörd märkte hon att jag gillade det lite extra så hon provade även en dildo på mig.

    En tjejkompis till mig är väldigt förtjust i att slicka killars rumpor och hon har berättat att om en kille särar på benen när man suger av honom så betyder det att han gillar att bli slickad analt, även om han inte testat det förut. Med det i åtanke har jag alltid börjat sära på benen när jag blir avsugen, i hopp om att hon ska slicka mig. Det är inte så många som gjort det, men det har hänt.

  • Anonym (Annan variant)

    Jag gillar inte att få analt men det har hänt en gång att jag tagit en dildo där precis samma som skrevs ovan för att kvinnan tyckte det var en bra idé om jag själv fick nåt uppkört i rumpan innan jag frågade om jag fick stoppa in den i hennes rumpa.

    Blev som en slags "dare". Det gjorde ont, var inte skönt men jag blundade hårt och tänkte på att jag skulle få göra det sedan. Som ett slags mentalt "happy Place" som gjorde att jag pallade igenom. Det funkar. Jag kan uthärda det.

    Så jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på det igen. Under förutsättning med sex efteråt förstås. Inte enbart det

  • Sk007
    Anonym (Annan variant) skrev 2021-01-24 16:06:06 följande:

    Jag gillar inte att få analt men det har hänt en gång att jag tagit en dildo där precis samma som skrevs ovan för att kvinnan tyckte det var en bra idé om jag själv fick nåt uppkört i rumpan innan jag frågade om jag fick stoppa in den i hennes rumpa.

    Blev som en slags "dare". Det gjorde ont, var inte skönt men jag blundade hårt och tänkte på att jag skulle få göra det sedan. Som ett slags mentalt "happy Place" som gjorde att jag pallade igenom. Det funkar. Jag kan uthärda det.

    Så jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på det igen. Under förutsättning med sex efteråt förstås. Inte enbart det


    För min del blev det tvärt om. Hon gav mig analt men jag fick inte röra hennes, ändå blev vi båda nöjda.
  • Anonym (Buset)

    Har bara haft en kille, ett kk, som verkligen verkligen gillade detta. Han älskade analsex öht, typ bättre än vaginalt - men ville också själv bli penetrerad analt - han är superhetero. Han är en såndär analsexman. Det är livsluft...

    Jag har slickat min man i rumpan och stoppat in ett finger när vi experimenterade mycket i början. Han är väl sådär på det. Det är kul att testa grejer men man fortsätter ju bara med dem om man gillar det. Så det la vi ner efter ett tag. Han har dock fortsatt på mig. Kanske är ni män mer ok med att stoppa in saker på olika ställen. Haha.

Svar på tråden "Hetrokillar som gillar analt"