• scorpionking79

    Vilken manlig kroppstyp attraheras du av som tjej ?

    Det sägs att det finns någon för alla, men är nyfiken på vad dom som tjej attraheras av rent sexuellt när det kommer till en manlig kropp ex smal, normalbyggd, vältränad, mullig, stor, extra stor. Kroppen och sexualitet något som ofta går hand i hand även om det oftast sägs att man attraheras av helheten. Notera att fantasier och fetischer räknas in, är alltså inte ute mannen du skall leva med resten av ditt liv utan rent sexuellt, kan va mannen man träffar ute på krogen eller en nätdejt med utgång sexuellt. 

     

  • Svar på tråden Vilken manlig kroppstyp attraheras du av som tjej ?
  • scorpionking79

    Vad gör slanka pojkaktiga män så speciella för just dig ? Något du upplevt, vill uppleva eller bara en fantasi ?

  • Anonym (Väldigt muskulösa)

    Väldigt muskulösa män. Är inte träningstypen själv dock...men rent estetiskt. Idealet är "the mountain" från game of thrones. Har faktiskt sett honom live och det är verkligen wow...blev alldeles knäsvag.

  • Anonym (Ungdomliga och slanka)

    Jag gillar också den typen av kroppar som förra inlägget.

    Slanka lite feminina killar med tonade kroppar inte för mycket magrutor och muskler.
    Denna typ är favorit både i kropp, och utseendet. Det är något som automatiskt tänder alla de rätta knapparna. Sensuellt!
    90+ Miles mc millan ideas | miles mcmillan, long hair styles men, long hair  stylesPin by Apolo Mystikos on 205 | Long hair styles men, Long hair styles, Tan  guys

  • Anonym (Ungdomliga och slanka)
    scorpionking79 skrev 2020-12-23 00:48:57 följande:

    Vad gör slanka pojkaktiga män så speciella för just dig ? Något du upplevt, vill uppleva eller bara en fantasi ?


    Jag tar mig friheten att svara eftersom jag funderat mycket på det själv. Först är det ju det estetiska helt klart, ofta väldigt bildsköna, inget kroppsfett, och så har de inte hunnit få det manliga lite grövre utseendet som ofta kan vara både lite skrämmande och osmidigt. Jag gillar feminina män för att det finns en spänning i att könssterotyperna är utsuddade och att de oftare har mjukare personlighet männen som ser ut så där. De är sällan våldsamma, homofoba, kan visa känslor lättare vilket jag tycker är sensuellt hos män och attraheras av. Då väcks något omhändertagande och jag känner mig mer jämlik på något sätt.Jag kan vara både mjuk och kvinnlig och lite dominant samtidigt vilket jag gillar.
  • Anonym (123)

    Jag är svag för bredaxlade män med en rejäl nacke. Det är något maskulint med det.

  • Anonym (picky)

    Märker att det är många kvinnor som gillar dessa slanka män av någon anledning. Har flera väninnor som gillar dem. 

    En slank man kan se estetiskt bra ut om han är påklädd, men naken ser det endast löjligt ut. Som en jättepojke med stort huvud, för långa armar som slänger runt och taniga ben och stora fötter. Skulle aldrig tända på det. Proportioner är viktigt för mig.

    Jag gillar välbyggda män med underhudsfett. De behöver inte vara jättemuskliga, men iaf synas att de tränar iaf någon dag i veckan regelbundet och äter mat. 
    Jag associerar en mans kropp till hans livsstil och person. En tanig man ser jag som lat och tråkig. Vill ha en aktiv och frisk man som gillar mat. 
    Det är något sjukligt över det där smala. 

  • Anonym (Anonym)

    Gillar skogshuggartypen. Stor och lång. Bred över axlar, rygg, nacke, mörk röst.

  • Anonym (Ungdomliga och slanka)
    Anonym (picky) skrev 2020-12-23 05:18:04 följande:

    Märker att det är många kvinnor som gillar dessa slanka män av någon anledning. Har flera väninnor som gillar dem. 

    En slank man kan se estetiskt bra ut om han är påklädd, men naken ser det endast löjligt ut. Som en jättepojke med stort huvud, för långa armar som slänger runt och taniga ben och stora fötter. Skulle aldrig tända på det. Proportioner är viktigt för mig.

    Jag gillar välbyggda män med underhudsfett. De behöver inte vara jättemuskliga, men iaf synas att de tränar iaf någon dag i veckan regelbundet och äter mat. 
    Jag associerar en mans kropp till hans livsstil och person. En tanig man ser jag som lat och tråkig. Vill ha en aktiv och frisk man som gillar mat. 
    Det är något sjukligt över det där smala. 


    Ja de androgyna männen har alltid varit väldigt populära speciellt i amerikansk film och popkultur. Lite halvlångt hår och busiga oskyldiga ansikten. De jag gillar är inte de sjukligt smala som du tar upp likt brittiska popstjärnor exempelvis eller alltför unga kroppar som ser ut som 13-åringar. Jag gillar de tonade proportionerliga kropparna som du kan se på bilderna. Tonade menas att man anar musklerna tydligt. Jag har ofta tänkt på att vurmen för dessa män bland kvinnor samtidigt kan ha att göra med att fler kvinnor är bisexuella och att dessa typer av än ser delvis ut som kvinnor. Kvinnor gillar ju ofta andra kvinnors utseenden iallafall som unga. De flesta av mina väninnor har attraherats av andra kvinnor trots att vissa av dem föredragit mer maskulina män.
  • Anonym (ooo)

    Föredrar "normalsmala" eller vad man ska säga. Har dock varit ihop med andra modeller också. Är jag kär i någon bryr jag mig inte om sånt här, men innan, så visst tänker man sig kanske en viss typ. 
    Inte för långa heller. Viktigt för mig då jag är ganska kort själv. 

Svar på tråden Vilken manlig kroppstyp attraheras du av som tjej ?