• Anonym (Nyfik­en)
    Sat 26 Dec 2020 01:32
    923 visningar
    5 svar
    5
    923

    Penisring

    Hej! Jag har gått i tankarna om att testa kukring, har aldrig testat något liknande och vill gärna ha lite tips och råd.. det första jag undrar är vad jag ska ha för storlek och material, min kuk har en diameter på lite mer än 4cm när den är hård, jag vill ha den lite hårade och mer ådrig. Vad borde jag testa?

  • Svar på tråden Penisring
  • Anonym (Testa­t)
    Sat 26 Dec 2020 10:08
    #1

    Har testat kukringar av silicon. Funkar inte så bra på min kuk. Blå piller däremot är rena Mirakelmedicinen. Kuken blir hård som ett spett

  • Underh­ill
    Sat 26 Dec 2020 13:52
    #2

    Finns ju set/paket om 2-3 i silikon att köpa tänker jag...bara att prova vad som funkar bäst för dig.

  • Anonym (sexy)
    Sat 26 Dec 2020 14:35
    #3

    Hej prova en ollon ring eller glansring i metall med eller utan kula men läs om hur du mäter storleken.

  • Sun 27 Dec 2020 15:34
    #4

    Hej, det är lite svårt att råda sådär på rak arm. Jag har provat alla möjliga varianter, och har till slut oftast ring i metall bakom pungen, eller en sån trippel-ring i metall. Om du inte får några bra tips här tycker jag du kan läsa på vår blogg, där har jag beskrivit allt möjligt, mjuka och hårda, och varianter med hårsnoddar, tex. Nedan är rena recensioner, annars går det att söka efter text, och hitta saker om dem "in action" också.

    Om hårsnoddar och enkla mjuka kukringar: hasseochanna.wordpress.com/2018/10/24/recension-av-penisringar/

    Fler mjuka ringar: hasseochanna.wordpress.com/2019/03/17/jag-har-provat-annu-fler-ringar/

    Metallringar: hasseochanna.wordpress.com/2019/03/03/recension-av-penisringar-i-metall-modell-bredare/
    hasseochanna.wordpress.com/2019/08/11/en-till-metallring-recension/

    Trippelring (med lite mer info om storlekar): hasseochanna.wordpress.com/2020/09/18/trippel-ring/


  • Anonym (M)
    Mon 28 Dec 2020 12:22
    #5

    Jag hade inte börjat med metall. Silikon kan man snabbt få av sig i nödfall. Det händer att det stasar lite väl bra ibland så man vill lätta på trycket en stund.

    Skippa de där man sätter bara på skaftet och ta en lite större ring runt hela paketet. Rätt storlek får man prova sig fram till.

Svar på tråden Penisring