Dibella skrev 2021-09-28 11:08:07 följande:
Slår aldrig fel.. men det är under kontroll änsålänge så hoppas det håller i sig! Har VUL imorgon, så ett delmoment jag förhoppningsvis hinner vara frisk på, sen är det bara ÄP och ev återföring sen kan alla förkylningar hopa sig bäst de vill haha
Är mötet med kliniken inbokad nästa vecka? Hoppas kliniken håller med dig och är följsamma i din önskan att testa menopur även om de själva inte verkar tycka att det är alternativ nummer ett. Låter som en bra idé med lite extra boost inför nästa behandling!
ok, ja ett VUL står man ju ut med även med en liten förkylning. Har du lyckats vaccinera dig än? så man slipper ha den riktiga oron i alla fall? (eller hur man nu ser på det..)
ja på tisdag nästa vecka är mötet bokat! både jag o mannen ska sitta med då tänkte vi. Jag har säkert skrivit det innan, men då jag använde Pergoveris som är Menopur fast syntetiskt i min första IVF i feb i år, fick jag ju faktiskt 4-5 befruktade ägg som klarade sig till dag 4 och ett som blev en blastocyst, så det utfallet kan de ju inte säga emot.
(jämfört med 2 omgångar gonal f som gett 2 återföringar på dag 2 och 3.) är det krångligt att blanda till menopur? förstår inte varför de inte kan ha förifyllda sprutor? Kram!