• Anonym (Deppig)

    Så tungt och tråkigt nu

    Ja, vad ska man säga. Pandemi och pissväder, blir mörkt kl 15 och absolut ingen energi. Visserligen ledig från jobbet som jag hatar men det ligger och gnager att det snart ska börja. Har bara träffat maken sen 18 dec. Jätteirriterad för att han är slö och inte tar initiativ, men jag är ungefär likadan själv. Finns inte så mycket att göra. Har mycket att sortera och städa hemma men ingen ork. Jag vill skaffa barn men han vill vänta. "någon gång i framtiden".

    Kan man vända det här tror ni? Tips?

  • Svar på tråden Så tungt och tråkigt nu
  • Hunken80

    Klart man kan. Träning/promenader/kaffe mm är grejor jag mår bra av och intar dessa 3grejer dagligen.

    Och försöker inte lyssna för mkt på media i deras ständiga negativa raportering om ett visst virus.

    Mvh ensomgillarlivet

  • Anonym (Oh la la...)
    Anonym (Deppig) skrev 2020-12-27 16:56:17 följande:

    Ja, vad ska man säga. Pandemi och pissväder, blir mörkt kl 15 och absolut ingen energi. Visserligen ledig från jobbet som jag hatar men det ligger och gnager att det snart ska börja. Har bara träffat maken sen 18 dec. Jätteirriterad för att han är slö och inte tar initiativ, men jag är ungefär likadan själv. Finns inte så mycket att göra. Har mycket att sortera och städa hemma men ingen ork. Jag vill skaffa barn men han vill vänta. "någon gång i framtiden".

    Kan man vända det här tror ni? Tips?


    Tinder och lite oh la la?
  • Anonym (Skeptisk)
    Anonym (Oh la la...) skrev 2021-01-09 22:47:57 följande:
    Tinder och lite oh la la?
    Med två meters avstånd....? Har aldrig hört om nån så "välutrustad" så det räcker hela den biten. Elektroniskt sex isf men inte lika kul.
  • Anonym (Oh la la...)
    Anonym (Skeptisk) skrev 2021-01-09 22:50:19 följande:
    Med två meters avstånd....? Har aldrig hört om nån så "välutrustad" så det räcker hela den biten. Elektroniskt sex isf men inte lika kul.
    Avstånd är väl inget problem?
  • Anonym (tobbe)

    Det vänder nu när det gäller mörkret det kommer bli ljusare. När det gäller tristess då finns det massor man kan göra. Träna får en att må bättre. Det finns massor av nya saker att lära sig. Det finns kurser på nätet.

  • Anonym (Oh la la...)
    Anonym (tobbe) skrev 2021-01-09 22:53:59 följande:

    Det vänder nu när det gäller mörkret det kommer bli ljusare. När det gäller tristess då finns det massor man kan göra. Träna får en att må bättre. Det finns massor av nya saker att lära sig. Det finns kurser på nätet.


    Och det finns ju Familjeliv...
Svar på tråden Så tungt och tråkigt nu