• Anonym (it'sthefinalcountdown)

    Antalet Sexpartners (Män)

    Män får inte vara Oskulder. Han får inte heller ha varit med för många.
    Vad är perfekta antalet sexpartners?
    Och om han ljuger, säger att han varit med 5 st, och så är det fler, men du kommer aldrig att få veta hur många han haft. Hur påverkar det ert förhållande?

  • Svar på tråden Antalet Sexpartners (Män)
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Mx) skrev 2021-01-14 15:22:26 följande:

    Om det är ons, så kan man väl inte minnas alla? Om vi pratar kärleksaffärer - självklart!


    Hur många ons har man egentligen? Klart man kommer ihåg en person som delat ens kropp..
  • Mimosa86
    Svennebanan75 skrev 2021-01-14 22:16:29 följande:

    Jag tänder enormt på kvinnor som har sex med många män, så handen på hjärtat... då säger jag ju fler desto bättre!


    Så du friade till hon som legat mest?
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Sanna) skrev 2021-01-14 23:41:20 följande:
    Jag är 39 och har full koll koll på de jag delat min kropp med. 7 st totalt. Nej själv har jag inte haft sex på fyllan, jag värdesätter sex lite för högt och människor jag är med för att höra så. Tycker människor har ett högre värde än att betraktas som levande massagestavar.
    Hur tänker du där? Bara för att man har fyllesex som kanske inte är så bra alla ggr så innebär det ju inte att annat sex blir dåligt/sämre. Och så behöver man prova sig fram. Det står inte i pannan vilka som är riktigt bra. Ofta är det i de lugnaste vatnnen, och dem hittar man bäst genom ONS. Flera av mina riktigt bra partners har börjat så och sen fortsatt från det. Om jag inte tagit chansen hade jag aldrig fått uppleva dem. Det är som med mat eller vin, man måste ju prova sig fram. Och man kan ju aldrig få för mkt sex. Med vissa är det bra, med andra sämre. Och ibland är det fantastiskt!
  • Anonym (Meränvanilj)

    Ni som klagar på de som haft 150, tänk så här: personen kanske är 45 år, började göka vid 15. Kanske är en typisk singel och haft några kortare förhållanden, totalt 5 år. Då har hen varit singel i 25 år. Det gör bara 6 st om året, en varannan månad. Så det är ju inga sexgalningar vi talar om....

  • Anonym (Pete)
    Anonym (NN) skrev 2021-01-14 23:37:42 följande:

    Samma här. Känns tråkigt när man tänker på det...


    Ja håller med.
  • Anonym (Listan)

    Dags att leta fram listan som många faktiskt gör ibland. Fylla på....55 nu, Hm...det blir en del! 

  • Anonym (Listan)
    Anonym (Listan) skrev 2021-01-15 13:52:17 följande:

    Dags att leta fram listan som många faktiskt gör ibland. Fylla på....55 nu, Hm...det blir en del! 


    Jag är 55 år gammal och aktiv i 40 år.  Om jag räknar på 100  skulle det innebära 6 st per år för mig plus den som jag levde med i 25 år. Så 100 är inget konstigt. 

    Efter skilsmässa för 6 år sedan är det 5 stycken. Enbart BJ 4. 

    Minns faktiskt alla från start. Inte vad de heter däremot.
     
  • Anonym (Nope)

    Men ni som nu haft över 100 partners.

    Hade känt mig generad med så många. Som att hela stan skulle "känna igen mig" som den där med kortvarighet..

  • Stanly

    Jag har full koll .. det har blivit 7 st totalt o jag är 42 . Och 3 av dom är längre förhållande

  • Anonym (Listan)
    Anonym (Nope) skrev 2021-01-15 15:21:54 följande:

    Men ni som nu haft över 100 partners.

    Hade känt mig generad med så många. Som att hela stan skulle "känna igen mig" som den där med kortvarighet..


    Nej varför? För mig är det två olika län och två länder under 40 år. Man river ju inte av 100 kukar på 2 år....och bor kvar i sitt lilla samhälle med 2000 innevånare varav hälften kvinnor. 
    Jag är inte klar med listan än. Kanske 100, vem vet?
  • Anonym (Listan)

    Det blev ju bara 15 totalt på 40 år. Plus 5 BJ.

  • Anonym (Per 1974)
    Anonym (Nope) skrev 2021-01-15 15:21:54 följande:

    Men ni som nu haft över 100 partners.

    Hade känt mig generad med så många. Som att hela stan skulle "känna igen mig" som den där med kortvarighet..


    Bott både här och där så det är ingen fara med ryktet.
    Jobbade som bartender på Cypern tre sommar i rad för cirka 20 år sedan och då ökade antalet snabbt.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-14 23:53:10 följande:

    Hur tänker du där? Bara för att man har fyllesex som kanske inte är så bra alla ggr så innebär det ju inte att annat sex blir dåligt/sämre. Och så behöver man prova sig fram. Det står inte i pannan vilka som är riktigt bra. Ofta är det i de lugnaste vatnnen, och dem hittar man bäst genom ONS. Flera av mina riktigt bra partners har börjat så och sen fortsatt från det. Om jag inte tagit chansen hade jag aldrig fått uppleva dem. Det är som med mat eller vin, man måste ju prova sig fram. Och man kan ju aldrig få för mkt sex. Med vissa är det bra, med andra sämre. Och ibland är det fantastiskt!


    Nej... människor kan inte jämställas med mat och vin. Och oavsett nivån på sexet så bör man ha respekten att komma ihåg en person man har sex med. Människor är inte förbrukningsprodukter... men verkar som det är åt det hållet vi är på väg.. ligga utan att att ens bry sig om vem det är man delat kropp med..
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Sanna) skrev 2021-01-16 23:16:09 följande:
    Nej... människor kan inte jämställas med mat och vin. Och oavsett nivån på sexet så bör man ha respekten att komma ihåg en person man har sex med. Människor är inte förbrukningsprodukter... men verkar som det är åt det hållet vi är på väg.. ligga utan att att ens bry sig om vem det är man delat kropp med..
    Anonym (Sanna) skrev 2021-01-16 23:16:09 följande:
    Nej... människor kan inte jämställas med mat och vin. Och oavsett nivån på sexet så bör man ha respekten att komma ihåg en person man har sex med. Människor är inte förbrukningsprodukter... men verkar som det är åt det hållet vi är på väg.. ligga utan att att ens bry sig om vem det är man delat kropp med..

    Det var ju en metafor....  Jag menar bara på att man kan ha sex på många sätt! Om jag träffar en attraktiv kvinna på krogen ochvi båda vill ha sex med varandra kan man väl ha det? Jag respekterar väl henne inte mindre för det? Hon kanske fick sitt livs resa om vi har tur! För man kan ha otroliga upplevelser med folk om än bara för en natt. Men det vet man ju inte innan. Så jag tycker det är dumt att välja bort alla bara för att man inte känner sig absolut säker å att den är "rätt". Hon tar ju oxo en chans... Jag kan ju vara tråkig i sängen och då är det tack o adjö... Dessutom är det så att övning ger färdighet. Folk fungerar på tusen sätt och det är alltid en otrolig upplevelse att få ge till och ta emot just den personen. Sex måste inte innebära kärlek. Är man två människor som vill ligga så varför ska man inte? Jag lurar ju inte tjejerna i säng, utgår från att de vill ha mig, min kuk i sig!
  • Anonym (Meränvanilj)

    Och så är det ju så...har man sex med 150 st under 30 år är det inte lätt att komma ihåg dem. Man kan ju inte tacka nej eller sluta ha sex bara för att man riskerar att inte minnas.... Sluta gnäll på dem som har ett aktivt sexliv och bejakar sin sexualitet!

  • Anonym (Listan)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-16 23:35:37 följande:
    Anonym (Sanna) skrev 2021-01-16 23:16:09 följande:
    Nej... människor kan inte jämställas med mat och vin. Och oavsett nivån på sexet så bör man ha respekten att komma ihåg en person man har sex med. Människor är inte förbrukningsprodukter... men verkar som det är åt det hållet vi är på väg.. ligga utan att att ens bry sig om vem det är man delat kropp med..

    Det var ju en metafor....  Jag menar bara på att man kan ha sex på många sätt! Om jag träffar en attraktiv kvinna på krogen ochvi båda vill ha sex med varandra kan man väl ha det? Jag respekterar väl henne inte mindre för det? Hon kanske fick sitt livs resa om vi har tur! För man kan ha otroliga upplevelser med folk om än bara för en natt. Men det vet man ju inte innan. Så jag tycker det är dumt att välja bort alla bara för att man inte känner sig absolut säker å att den är "rätt". Hon tar ju oxo en chans... Jag kan ju vara tråkig i sängen och då är det tack o adjö... Dessutom är det så att övning ger färdighet. Folk fungerar på tusen sätt och det är alltid en otrolig upplevelse att få ge till och ta emot just den personen. Sex måste inte innebära kärlek. Är man två människor som vill ligga så varför ska man inte? Jag lurar ju inte tjejerna i säng, utgår från att de vill ha mig, min kuk i sig!
    Jaa och vi som vet hur du ser ut håller med! 
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Listan) skrev 2021-01-16 23:53:55 följande:
    Jaa och vi som vet hur du ser ut håller med! 
    Väljer att ta det som en komplimang... Mitt vattenglas är alltid halvfullt!Flört
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Listan) skrev 2021-01-16 23:53:55 följande:
    Jaa och vi som vet hur du ser ut håller med! 
    Jag tar det som en komplimang! Mitt vattenglas är alltid halvfullt!Flört
Svar på tråden Antalet Sexpartners (Män)