• Anonym (Karol­in)
    Thu 31 Dec 2020 11:24
    730 visningar
    13 svar
    13
    730

    Killar varför blir just du slak under sex med KK?

    Hej,
    en kk jag haft blev slak under sex. Han har alltid gjort "allt" för att jag ska komma och jag har bara svårt att komma med killar, inget fel han gjort. Han bad mig göra honom hård, vilket jag gjorde genom att suga honom. Vad är det som händer i er killar när ni blir slaka under sex? Beror det på stress, prestation, att ni kankse inte tänder tillräckligt på tjejen eller nåt annat?

  • Svar på tråden Killar varför blir just du slak under sex med KK?
  • Thu 31 Dec 2020 12:28
    #1
    Anonym (Karolin) skrev 2020-12-31 11:24:06 följande:

    Hej,
    en kk jag haft blev slak under sex. Han har alltid gjort "allt" för att jag ska komma och jag har bara svårt att komma med killar, inget fel han gjort. Han bad mig göra honom hård, vilket jag gjorde genom att suga honom. Vad är det som händer i er killar när ni blir slaka under sex? Beror det på stress, prestation, att ni kankse inte tänder tillräckligt på tjejen eller nåt annat?


    I regel att man haft "fel" sorts sex.
  • Anonym (Danne­)
    Thu 31 Dec 2020 12:44
    #2

    Jag haft en ganska dålig sex med min kk som jag träffade en gång bara .. jag hade svårt att få stånd på grund av att jag var stressad och vi pratade int mycket med varandra innan.

    Jag ör inte typ av människor som har sex med vem som helst så det kanske kan bero på detta.

    Vi båda fick orgasm 2 ggr men jag förväntat mig härligare sex än vad vi haft. :/

  • Anonym (Pelle­)
    Thu 31 Dec 2020 12:51
    #3

    Jag blir aldrig slak under sex. Däremot behöver jag hjälp på traven för att bli hård innan jag kommer in i henne.

    Men ibland kunde mitt ex bli så våt att jag knappt kände nåt. Då fick man helt enkelt ta henne hårdare och snabbare och försöka träffa hennes väggar annars hade jag nog tappat ståndet.

  • Anonym (Våt)
    Thu 31 Dec 2020 12:59
    #4
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-31 12:51:11 följande:

    Jag blir aldrig slak under sex. Däremot behöver jag hjälp på traven för att bli hård innan jag kommer in i henne.

    Men ibland kunde mitt ex bli så våt att jag knappt kände nåt. Då fick man helt enkelt ta henne hårdare och snabbare och försöka träffa hennes väggar annars hade jag nog tappat ståndet.


    Men visst är det härligt med en riktigt våt och kåt fitta. När det går för henne kramar hennes sammandragningar kuken så att jag sprutar henne full
  • Anonym (Pelle­)
    Thu 31 Dec 2020 13:29
    #5
    Anonym (Våt) skrev 2020-12-31 12:59:58 följande:

    Men visst är det härligt med en riktigt våt och kåt fitta. När det går för henne kramar hennes sammandragningar kuken så att jag sprutar henne full


    Japp, bästa känslan.
  • Anonym (död kuk)
    Thu 31 Dec 2020 14:33
    #6

    Vore intressant att få några intelligenta och upplysande svar för en gångs skull och inte bara Kåt, våt och SPRUT!!

    Vaddå fel sort sex utveckla? Det svaret stämmer ju dåligt med en annan pågående tråd där killar skriver att det i princip aldrig har med kvinnan att göra utan egen prestationsångest eller för lite förspel.

    Förvänta dig ingen klarhet TS. Fråga killarna på plats istället.

  • Anonym (Merän­vanilj­)
    Fri 1 Jan 2021 13:28
    #7

    Vet inte om man är lite porrskadad eller nåt, men blir stenhård så länge son suger eller man knullar i nån ställning det jag ser henne och alltihop så att säga. Men om man ligger i missionär eller kan jag slakna. Händer inte ofta och inget stort problem men ändå tydlig skillnad på "porr-sex" och mer vanilj, Men har ju aldrig varit mkt för vanilj så...   Så är dt ju tiden. Har man långt förspel och sen knullar länge kommer den slakna mer eller mindre efter nån timme. Vet inte om det har med åldern att göra. 46 år.... När jag var 30 kunde jag knulla flera timmar och även spruta flera ggr på samma stånd.
    Så till TS: om du har en KK över 40 finns risk att den slaknar om ni knullar länge. Yngre klarar att hålla den uppe längre.

  • Anonym (Man)
    Fri 1 Jan 2021 13:43
    #8
    Anonym (Karolin) skrev 2020-12-31 11:24:06 följande:

    Hej,

    en kk jag haft blev slak under sex. Han har alltid gjort "allt" för att jag ska komma och jag har bara svårt att komma med killar, inget fel han gjort. Han bad mig göra honom hård, vilket jag gjorde genom att suga honom. Vad är det som händer i er killar när ni blir slaka under sex? Beror det på stress, prestation, att ni kankse inte tänder tillräckligt på tjejen eller nåt annat?


    Är nog precis som du skriver, prestation, stress för att inte lyckas tillfredsställa dig mm som gör det.
  • Anonym (Aldri­g haft kk)
    Fri 1 Jan 2021 14:28
    #9

    Vet inte om det skulle vara annorlunda med KK, brukar inte slakna men händer det är det tröttheten som tar över, men också hänt pga trötthet från min partner. Visar det sig under akten att hon var för trött och själv inte njuter inte hon tappar jag också lusten.

  • Anonym (Iblan­d)
    Fri 1 Jan 2021 15:07
    #10
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-31 12:51:11 följande:

    Jag blir aldrig slak under sex. Däremot behöver jag hjälp på traven för att bli hård innan jag kommer in i henne.

    Men ibland kunde mitt ex bli så våt att jag knappt kände nåt. Då fick man helt enkelt ta henne hårdare och snabbare och försöka träffa hennes väggar annars hade jag nog tappat ståndet.


    Ganska vanligt att frun blir så våt att jag inte känner av henne stor risk att jag slaknar då
  • Anonym (Mmm)
    Fri 1 Jan 2021 16:05
    #11

    Slaknar om jag inte är sugen på henne/kk tillräckligt, om hon är oerfaren, om vi inte klickar sexuellt då jag är dominant, om hon har för mkt går på musen, om hon inte älskar att suga, exempelvis...

  • Anonym (Karol­in) Trådstartaren
    Sun 17 Jan 2021 12:57
    #12

    tycker jag fått lite mer inblick! tack..

  • Anonym (slapp­task)
    Tue 19 Jan 2021 21:11
    #13

    Jag fick problem med erektionen efter att ha gått på antidepressiva mediciner. Blev bättre när jag slutade med dem. Lever i ett samboförhållande och slaknar fortfarande ibland. Oftast pga stress och prestationsångest. Och tankar som "vill hon verkligen ha sex med mig?" "Går hon med på det här bara för att vara snäll?". Vi är småbarnsföräldrar och min sambo har inte varit speciellt pepp på någon form av sexuellt umgänge sedan vår dotter föddes för ett år sedan. Kondom är också en bidragande faktor till att jag slaknar. 

Svar på tråden Killar varför blir just du slak under sex med KK?