Inlägg från: Hoppfulltjej |Visa alla inlägg
  • Hoppfulltjej

    Någon som varit med om samma?

    Hej!

    Jag behöver lite hjälp då jag inte vet vad som pågår. Kanske någon som gått igenom liknande?

    I november hade jag sex i samband med min ägglossning, dock avbrutet och killen kom inte i mig. Hade någon vecka efter det känningar, 'mens på gång'.. Men mensen kom inte och var dessutom 3 dagar sen plus att jag bara hade en liten blödning som varade i 4 dagar. Brukar ha mens i en vecka. Tog ett test som visade negativt.

    2 veckor senare fick jag (Vad jag tror) en mellanblödning, varade 2 dagar.. Tog ännu ett test, som visade sagt , svagt positivt. Tänkte att jag inbilade mig. Tog ett nytt morgon efter som visade neg. Kanske missfall då??

    Men sen kom det. Illamående, svullen, ömma bröst, yr, trött, ont i svanken och magen även allmänt irriterad på folk (inte lätt när man jobbar i butik, haha!)

    Nu skulle jag ha haft min mens den 23 december men den har fortfarande inte kommit. Gjorde ett till test idag och som jag misstänkte visade även detta negativt.

    OM jag mot all förmodan skulle vara gravid borde jag vara i vecka 10, då borde det ge utslag på stickan???

    Någon som varit med om något liknande?

  • Svar på tråden Någon som varit med om samma?
  • Hoppfulltjej

    Senaste första "riktiga" mensen var den 28 oktober. Sen fick jag en kort blödning 26-29 november.

    Hade sex under äl, ett par gånger mellan 5-12 nov.

    Fick den lilla blödningen som knappt varande 2 dagar 14-15 dec, hade inte ont eller något större blödning med klumpar. Utan endast lite rosa när jag torkade mig. Väldigt konstigt om du frågar mig.

    Troligtvis är jag inte gravid men börjar bli orolig att det kanske är någonting annat. Min mens har fortfarande inte kommit. Nu är december mensen över 2 veckor sen..

    Fortfarande svullen, illamående, trött, kissnödig och ömma bröst. Men allt börjar avta en aning förutom illamåendet som jag tycker blivit lite värre då jag är illamående till och från hela dagarna.

Svar på tråden Någon som varit med om samma?