• Anonym (Kvinna)

    Sexleksaker

    Fråga om sexleksaker som kan hjälpa för att kompensera att en blivit ?större? efter förlossningar. Funderat på om analplugg kan hjälpa? Om ngn provat annan leksak som gjort att det känns mer för kvinnan? Är inte så uppdaterad inom sexleksaker????.

    Vidare funderar jag hur ni män upplever analplugg? Skulle önska att maken ville prova så att han får mer känsla för hur man bäst agerar vid analsex. Tänker att förutsättningarna ökar för positiv upplevelse om även han vet hur det känns. Vad säger ni män?

  • Svar på tråden Sexleksaker
  • Hunken80

    Älskar analplugg på tjejen. Dock inte på mig själv då jag tycker det känns obehagligt...men det är såklart olika.

  • Anonym (Kvinna)
    Hunken80 skrev 2021-01-06 15:08:50 följande:

    Älskar analplugg på tjejen. Dock inte på mig själv då jag tycker det känns obehagligt...men det är såklart olika.


    Tack för ditt svar! Vad med analplugg hos tjejen är det som gör att du älskar det?

    Vet du varför du själv tycker analplugg är obehagligt?Tänker att ni män har prostata som gör det skönt?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-01-06 17:21:10 följande:

    Tack för ditt svar! Vad med analplugg hos tjejen är det som gör att du älskar det?

    Vet du varför du själv tycker analplugg är obehagligt?Tänker att ni män har prostata som gör det skönt?


    Håller med! Hunken80 skulle testa på sig själv. Helt klart en upplevelse för oss män.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2021-01-06 17:30:43 följande:

    Håller med! Hunken80 skulle testa på sig själv. Helt klart en upplevelse för oss män.


    Tack för ditt inlägg, har du testat? Både på dig själv eller om du varit med en kvinna som använt? Vad tyckte du? Skulle du som man ta illa. Id om din kvinna frågade dig om du ville prova?
  • Anonym (Pluggad)

    Om min sambo är pluggad känns det lite tajtare vid vaginalt sex, i vart fall om pluggen är skapligt stor. För egen del gillar jag också att vara pluggad, men jag gillar även när hon sätter på mig med en rejäl strapon. Skönt med prostatamassage också

  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-01-06 17:39:08 följande:

    Tack för ditt inlägg, har du testat? Både på dig själv eller om du varit med en kvinna som använt? Vad tyckte du? Skulle du som man ta illa. Id om din kvinna frågade dig om du ville prova?


    Har inte använt tillsammans med tjejen än. Jag skulle inte ta illa upp om hon sa att hon skulle vilja att jag provar den. En gång kan man prova det mesta, annars kan man nästan inte uttala sig...
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2021-01-06 18:42:51 följande:

    Har inte använt tillsammans med tjejen än. Jag skulle inte ta illa upp om hon sa att hon skulle vilja att jag provar den. En gång kan man prova det mesta, annars kan man nästan inte uttala sig...


    Tack för ditt inlägg, på vilket sätt är det skönt för dig? Samtidigt med annan stimulans? Tänker vad jag kan erbjuda maken.Tycker du det är bökigt att få in den?
  • Anonym (Sexmester)

    Härligt att läsa om en sund kvinna som tar intiativ för leksaker, problemlösning och allmän öppensinnighet.

    Jo pluggar på er båda är bra o gör dej tightare. Finns även sk we-vibe som du kan ha i slida o klitoris men även i slida o anal och även han kan ha den i anal. Finns bra billiga kopior på aliexpress o wish.

    Men sen köpte jag ådriga styva dildosar till mitt ex som hon var för blyg att erkänna hur bra de var. Jag skötte dildon i henne och hon skötte en bullet på klitoris. Hon fick helt galna orgasmer då hon bara helkropps skakade och med spasmer skarkade ner mej på golvet. Visst hade jag inga problem att ge henne penetrerande orgasmer med bara kuk men med dildon blev det rena månfärden.Givetvis ska ni ha analsex som blir hur bra som helst på er båda om ni bara tar det lungt o låter analen vänja sig vid att ha dildon i sig. Inkörning!!!!

    Plugg fyller dej en aning men fördelen med dom är att dom inte trillar ut. Men med dildon i din bak blir din slida väldigt mycke tightare. Tror jag har 70kg leksaker o vet vad som inte är bra.

Svar på tråden Sexleksaker