• Kajsa156

    Pinsamt

    Hej!

    Jag råkade lämna min ena låda öppen där jag har en sexleksak. Jag tror min förälder råkade se den men är ej säker. Detta är pinsamt och jag har en skum nästan äcklig känsla i magen. Har ni varit i samma situation och hur hade ni hanterat situationen?

  • Svar på tråden Pinsamt
  • Guldnova
    Kajsa156 skrev 2021-01-06 11:33:29 följande:

    Hej!

    Jag råkade lämna min ena låda öppen där jag har en sexleksak. Jag tror min förälder råkade se den men är ej säker. Detta är pinsamt och jag har en skum nästan äcklig känsla i magen. Har ni varit i samma situation och hur hade ni hanterat situationen?


    Mamma här med 4 vuxna barn. Du behöver inte göra nånting. Det är ingen stor grej....(kanske din mamma råkar glömma sin låda öppen nån dag) 
  • Anonym (Anonym)

    Glöm det. Antingen såg de den eller inte. Det är inte nånting som jag skulle ta upp till diskussion iaf. Låtsas bara inte om den.

  • Anonym (Inget fel)

    Vad är det som är konstigt. Dom flesta tjejer har nog en leksak av det slaget. Hur gammal är du?  Tror du inte din mamma tittar i dina lådor då du inte är hemma. Du kan ju kolla hennes nån gång så kanske du hittar hennes leksaker. 

  • Walker90

    Min mamma pikade mig och min kille en gång när vi haft högljutt sex. Jag sa bara att ?jag är vuxen (jag var i 20-årsåldern) och jag har sex, det är inget konstigt men vi ska dämpa oss?.

    I din situation hade jag inte ens nämnt något för det angår inte dem att du onanerar med leksaker. De har också gjort och gör sånt, det är inget konstigt.

  • Anonym (Mamma som glömde.)

    Jag hittade min dildo i badrummet i morse. Glömde den i går kväll. Jag bor med min 18-årige son. Han har garanterat sett den.

  • Anonym (Nja)
    Anonym (Mamma som glömde.) skrev 2021-01-15 02:11:10 följande:

    Jag hittade min dildo i badrummet i morse. Glömde den i går kväll. Jag bor med min 18-årige son. Han har garanterat sett den.


    Du kan vara lugn. Klockan 02 på natten, han såg den inte, han sov.
  • Anonym (Mamma som glömde.)
    Anonym (Nja) skrev 2021-01-15 04:57:29 följande:
    Du kan vara lugn. Klockan 02 på natten, han såg den inte, han sov.
    Den låg där från kvällen till 8 nästa morgon...
  • Anonym (oooo)
    Kajsa156 skrev 2021-01-06 11:33:29 följande:

    Hej!

    Jag råkade lämna min ena låda öppen där jag har en sexleksak. Jag tror min förälder råkade se den men är ej säker. Detta är pinsamt och jag har en skum nästan äcklig känsla i magen. Har ni varit i samma situation och hur hade ni hanterat situationen?


    enda pinsamma är väl om du är typ 13 och har sexleksaker, annars inget att bry sig om 
Svar på tråden Pinsamt