• Thu 7 Jan 2021 14:38
    5031 visningar
    23 svar
    23
    5031

    Hur är killarna på swingers klubbarna?

    Hej

    Ni par eller tjejer med erfarenhet av swingersklubbar, hur brukar singelkillarna vara? Kan man säga generellt att klubbarna är väldigt noga med vilka de tar in eller skiljer det sig mellan klubbarna? Vi är mest nyfikna att besöka Adam och Eva.

    Han är bi och hon hetro men det vi vill ha är extra killar till oss båda men till henne är prio.

    Så ni erfarna får gärna komma med tips.

  • Svar på tråden Hur är killarna på swingers klubbarna?
  • Anonym (Old swinge­r)
    Wed 13 Jan 2021 11:39
    #1

    Hej! Killarna är att lita på då de blir utslängda och portade på livsstid annars.

    Som singeltjej är det dit ni borde för att slippa obehagliga upplevelser om ni bara vill ha sex!

    Förövrigt påminner inlägget om min flickvän som vill testa en tjej. Hon webbsurfar och letar swingklubbar utan min vetskap.. (tror hon) .. är det för hon vill att vi ska hitta på något får hon helt enkelt ställa frågan, om inte kommer jag dra inom snar framtid!

  • Anonym (K)
    Mon 1 Feb 2021 16:01
    #2

    Lite off topic. 
    Har ett problem ni som är vana besökare kanske har tips.


    Är kille och gått på swingersklubb med en tjej. Ny på det här så har varit 4 ggr bara.

    Varje gång så får tjejen jag går med napp och får ligga med trevliga killar och tjejer. Ingen fara för mig kul att hon får det mysigt. Men jag har inte fått napp en enda gång. Vore ju trevligt att själv få njuta lite men tjejerna är avvisande på ett fint sätt. 

    Jag är inte påstridig alls utan försöker lite fint eller inväntar att någon ska bjuda in mig. Men det händer inte trots 4:e gången. Slutar med att jag får sitta och titta istället vilket är trevligt det men men, det är ju inte riktigt lika kul.

    Överväger att sluta gå men tjejen vill ju fortsätta av naturliga förklaringar. 

  • Anonym (Man)
    Mon 1 Feb 2021 18:27
    #3
    Anonym (K) skrev 2021-02-01 16:01:10 följande:

    Lite off topic. 

    Har ett problem ni som är vana besökare kanske har tips.

    Är kille och gått på swingersklubb med en tjej. Ny på det här så har varit 4 ggr bara.

    Varje gång så får tjejen jag går med napp och får ligga med trevliga killar och tjejer. Ingen fara för mig kul att hon får det mysigt. Men jag har inte fått napp en enda gång. Vore ju trevligt att själv få njuta lite men tjejerna är avvisande på ett fint sätt. 

    Jag är inte påstridig alls utan försöker lite fint eller inväntar att någon ska bjuda in mig. Men det händer inte trots 4:e gången. Slutar med att jag får sitta och titta istället vilket är trevligt det men men, det är ju inte riktigt lika kul.

    Överväger att sluta gå men tjejen vill ju fortsätta av naturliga förklaringar. 


    Nu har jag inte själv varit på en sådan klubb men om ni är där tillsammans, kan din tjej inte öppna upp för att ni är där tilllsamans och bjuda in dig till en trekant? Eller är det uttalat att hon ligger med killar och du får söka själv efter tjejer? Förstår att hon vill fortsätta gå om hon har bättre lycka med att hitta mänskliga dildos
  • Anonym (Man)
    Mon 1 Feb 2021 18:31
    #4
    +1
    Anonym (Old swinger) skrev 2021-01-13 11:39:01 följande:

    Hej! Killarna är att lita på då de blir utslängda och portade på livsstid annars.

    Som singeltjej är det dit ni borde för att slippa obehagliga upplevelser om ni bara vill ha sex!

    Förövrigt påminner inlägget om min flickvän som vill testa en tjej. Hon webbsurfar och letar swingklubbar utan min vetskap.. (tror hon) .. är det för hon vill att vi ska hitta på något får hon helt enkelt ställa frågan, om inte kommer jag dra inom snar framtid!


    Låter bra! Vi letar ev en kille som kan knulla min tjej och att jag kan vara med på ett hörn, ev bara kolla på. Det verkar vara ganska hårda krav på att man sköter sig på klubben, både att man är ren och fräsch men även att man levererar och är en god ambassadör för oss män och ger kvinnorna vad de vill ha.
  • Anonym (LL)
    Mon 1 Feb 2021 19:03
    #5

    Antar att det är som i resten av världen att snygga killar får ligga mer, men här tillkommer den faktorn med kukstorleken också.

  • Anonym (K)
    Mon 1 Feb 2021 20:39
    #6
    Anonym (Man) skrev 2021-02-01 18:27:49 följande:
    Nu har jag inte själv varit på en sådan klubb men om ni är där tillsammans, kan din tjej inte öppna upp för att ni är där tilllsamans och bjuda in dig till en trekant? Eller är det uttalat att hon ligger med killar och du får söka själv efter tjejer? Förstår att hon vill fortsätta gå om hon har bättre lycka med att hitta mänskliga dildos
    Visst skulle hon men det blir liksom inte rätt feeling för det. Hon får en massa uppmärksamhet och när hon hamnar mitt i något så blir situationen sällan så att det passar att bjuda in mig. Känns som av de andra att jag mer stör än bidrar och vill ha henne för sig själva.

    Så det är inte uttalat att var en söker själv eller inte uttalat på något sätt egentligen utan det som händer händer. 
  • Anonym (Nyfik­en)
    Mon 1 Feb 2021 21:04
    #7
    Anonym (K) skrev 2021-02-01 20:39:27 följande:

    Visst skulle hon men det blir liksom inte rätt feeling för det. Hon får en massa uppmärksamhet och när hon hamnar mitt i något så blir situationen sällan så att det passar att bjuda in mig. Känns som av de andra att jag mer stör än bidrar och vill ha henne för sig själva.

    Så det är inte uttalat att var en söker själv eller inte uttalat på något sätt egentligen utan det som händer händer. 


    Men har ni som par inte satt regler för vad ni ska göra eller pratat ihop er? Är ni två singlar som går dit ihop? Kanske dags att ändra sätt, i första tand sex där tillsammans och i andra hand med andra eller bjuda in andra i er lek... låter som om du snart annars är helt utbytt eller bortglömd?!

    ????????-

    Själv nyfiken, aldrig varit på klubb... kvinna och funderar på hur normala och blandade är alla till utseendet på klubbarna? Mycket gubbar? Öliga magar mm eller mer av det slanka vältränade? Vad kan man förvänta sig? Är själv 35+ och ganska välsvarvad och tränar.
  • Anonym (K)
    Tue 2 Feb 2021 19:48
    #8
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-01 21:04:18 följande:

    Men har ni som par inte satt regler för vad ni ska göra eller pratat ihop er? Är ni två singlar som går dit ihop? Kanske dags att ändra sätt, i första tand sex där tillsammans och i andra hand med andra eller bjuda in andra i er lek... låter som om du snart annars är helt utbytt eller bortglömd?!

    ????????-

    Själv nyfiken, aldrig varit på klubb... kvinna och funderar på hur normala och blandade är alla till utseendet på klubbarna? Mycket gubbar? Öliga magar mm eller mer av det slanka vältränade? Vad kan man förvänta sig? Är själv 35+ och ganska välsvarvad och tränar.


    Njae. Vi har inte så mycket regler egentligen. Asså vi båda är öppna med att det är ok om man hookar med andra. När hon gör det så är det ju oschysst av mig att förstöra det. Var väl inte beredd på det mycket dåliga resultatet själv.

    Grejen är ju att vi går dit för att "pröva" andra så att ha sex ihop så behöver vi ju inte ens gå dit.

    Är tjejer så att om ni inte ser att killen får resultat så tar ni nån bättre??

    Hmm. Hur klubbarna är. Jag tror det är svårt för mig att svara på då jag tror det skiljer från ort o ställe. Dit vi går har det varit rätt blandat, finns både yngre, vår ålder och äldre. Mestadels vår ålder och yngre och inte lika mycket äldre.

    Men nu har jag bara varit en 4 ggr så det är inte riktigt en komplett analys. Kan ju bara varit så dessa ggr och andra orter o ställen kan jag inte säga så mycket om. Är ju inte nån expert på det här än.
  • Anonym (Nyfik­en)
    Wed 3 Feb 2021 21:30
    #9
    Anonym (K) skrev 2021-02-02 19:48:10 följande:

    Njae. Vi har inte så mycket regler egentligen. Asså vi båda är öppna med att det är ok om man hookar med andra. När hon gör det så är det ju oschysst av mig att förstöra det. Var väl inte beredd på det mycket dåliga resultatet själv.

    Grejen är ju att vi går dit för att "pröva" andra så att ha sex ihop så behöver vi ju inte ens gå dit.

    Är tjejer så att om ni inte ser att killen får resultat så tar ni nån bättre??


    Fast är nog dags att fundera varför ni går dit om du får titta på och hon lever loppan... och blir påsatt från höger och vänster. Om jag var du så föreslå att ni kör ni två och bjuder in någon om ni går dit igen och sedan splittar på er... du behöver nog visa framfötterna mer?!

    Hur menar du med: om ni ser att killen får resultat? Utveckla.
  • Anonym (Snäll­a frun)
    Thu 4 Feb 2021 09:05
    #10
    Anonym (K) skrev 2021-02-01 20:39:27 följande:
    Visst skulle hon men det blir liksom inte rätt feeling för det. Hon får en massa uppmärksamhet och när hon hamnar mitt i något så blir situationen sällan så att det passar att bjuda in mig. Känns som av de andra att jag mer stör än bidrar och vill ha henne för sig själva.

    Så det är inte uttalat att var en söker själv eller inte uttalat på något sätt egentligen utan det som händer händer. 
    Alltså nu blir jag nyfiken. Vad är det för sorts klubb ni går till?
    De klubbar vi går till är det enbart par möjligtvis några singlar om det är en sån kväll.
    Sedan hookar man upp med ett annat par och klickar det så har ni ju sex tillsammans alla 4. Ni är ju där som ett par och har sex tillsammans så minst trekant om det är singelkväll. 
Svar på tråden Hur är killarna på swingers klubbarna?