• Anonym (Johanna)

    Hade näsan gruppsex i helgen men avbröt. Ångar mig.

    Har alltid tänt på tanken att ha sex blev två killar. Kollar ofta på porrfilmer med två eller fler killar och en tjej. I helgen hamnade jag på fest med flera okända killar och en av killarna började massera mig. Sen kom det två killar till som började ta på mig och jag njöt verkligen. Sen fick jag panik och avbröt. Nu ångrar jag mig lite, känner att det är nåt jag skulle vilja testa. Men det måste vara med killar jag tänder på och tycker ser bra ut. Tror problemet var i helgen att jag inte skulle kunna tänka mig att göra nåt med den ena av killarna.

    Mitt problem är också att det måste vara sjukt diskret. Jag är singel men vill inte att nån ska veta och jag måste känna mig trygg med killarna. Så hur sjutton gör man?

  • Svar på tråden Hade näsan gruppsex i helgen men avbröt. Ångar mig.
  • Anonym (jury)

    Bättre att ångra nästan gruppsex som inte blev av, än att ångra gruppsex som blev av men spårade ur.

    Trygghet mellan alla parter samt kommunikation omkring förväntningar och gränser innan är nog alltid en bra ide.

  • Anonym (Johanna)
    Anonym (?) skrev 2021-01-12 10:08:47 följande:

    Visste de öht om att du var nyfiken på gruppsex? Eftersom det var flera okända där. Annars låter det märkligt att det kom två killar till och började ta på dig. Låter nästan mer som en påbörjad våldtäkt. Kanske du ska vara glad att du avbröt i tid innan det gick för långt? Gruppsex ska ju ske i samspel.


    Nej de hade ingen aning om det.. antar de provade sig fram. Jag blundade när den ena började och fattade inte att det var två till där förrän jag öppnade ögonen och då avbröt jag. Och de försökte verkligen ingenting efter det liksom. Så nä det kändes inte som försök till våldtäkt.

    Ja jag är nog glad för det ändå.. men känns som jag missade en chans., så svårt att få nya kontakter med sånt.. kan inte höra av mig till nån av dom.
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (jury) skrev 2021-01-12 10:58:17 följande:

    Bättre att ångra nästan gruppsex som inte blev av, än att ångra gruppsex som blev av men spårade ur.

    Trygghet mellan alla parter samt kommunikation omkring förväntningar och gränser innan är nog alltid en bra ide.


    Ja det är sant. Man måste nog prata igenom det först.
  • Anonym (Är trevligt.)

    Kan vara trevligt. Skulle aldrig annonsera på någon dejtingsida för perversa eller bara "låta det hända" med en massa killar på en fest. Vill känna att JAG har kontroll och inte är i underläge. Så när jag gjorde det var det med två lite yngre killar jag känner från gymmet. Jag vet att det är väldigt snälla killar. Den ene av dem hade inte haft sex och den andre hade haft en flickvän tidigare. Så väldigt oerfarna. De kände varandra, bästa kompisar och jag kände dom.

    Det var väldigt fint, romantiskt och mysigt, vi träffades flera gånger. Bjöd över bägge hela helger och så där. Inga skumma typer som sitter och lurar på sexträffsidor eller äckliga swingers. Utan kärleksfullt och fint.

  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Är trevligt.) skrev 2021-01-12 20:45:00 följande:

    Kan vara trevligt. Skulle aldrig annonsera på någon dejtingsida för perversa eller bara "låta det hända" med en massa killar på en fest. Vill känna att JAG har kontroll och inte är i underläge. Så när jag gjorde det var det med två lite yngre killar jag känner från gymmet. Jag vet att det är väldigt snälla killar. Den ene av dem hade inte haft sex och den andre hade haft en flickvän tidigare. Så väldigt oerfarna. De kände varandra, bästa kompisar och jag kände dom.

    Det var väldigt fint, romantiskt och mysigt, vi träffades flera gånger. Bjöd över bägge hela helger och så där. Inga skumma typer som sitter och lurar på sexträffsidor eller äckliga swingers. Utan kärleksfullt och fint.


    Låter bra. Kanske ska försöka lite med killen jag dejtar nu då.. om han har nån kompis eller så
  • Anonym (Morris)

    Hur kunde du samtycka till detta då du blundade ?
    Låter som hur en gruppvåldtäkt börjar.

  • Svennebanan75

    I somras hade jag och ytterligare en man sex med en tjej tillsammans. Hon hade gjort så att hon sökte upp flera kk's via BC som även kunde tänka sig vara flera killar med henne. Hon inledde kk relation med oss separat sen sammanförde hon oss hon tyckte passade bäst för gruppsexet. 
    Bara win win för hennes del tycker jag. Hon fick killar hon gillar, en hel del sköna sexträffar och dessutom ha sex med flera killar samtidigt

  • Anonym (Halva festen pa dig)
    Anonym (?) skrev 2021-01-12 10:08:47 följande:

    Visste de öht om att du var nyfiken på gruppsex? Eftersom det var flera okända där. Annars låter det märkligt att det kom två killar till och började ta på dig. Låter nästan mer som en påbörjad våldtäkt. Kanske du ska vara glad att du avbröt i tid innan det gick för långt? Gruppsex ska ju ske i samspel.


    Precis. Later som en paborjad valdtakt. Om de var 8 personer sa var ju TS + de 3 killarna faktiskt halva festen, dvs. 4. Later som att du holl pa att bli utnyttjad dar, med halva sallskapet pa dig TS. Utsatt dig inte for detta igen med okanda manniskor. Nasta gang kanske du inte kommer sa latt undan.
  • Anonym (En kille här)

    jag är här :D vi kan söker för andra kille :P jag är snäll och det ska bli första gång för mig också.

  • Svennebanan75
    Anonym (Halva festen pa dig) skrev 2021-01-13 13:43:13 följande:
    Precis. Later som en paborjad valdtakt. Om de var 8 personer sa var ju TS + de 3 killarna faktiskt halva festen, dvs. 4. Later som att du holl pa att bli utnyttjad dar, med halva sallskapet pa dig TS. Utsatt dig inte for detta igen med okanda manniskor. Nasta gang kanske du inte kommer sa latt undan.
    Vålfräckt påståenden ska man inte slänga sig med så lättvindigt. TS är ju rätt tydlig att inget skedde mot sin vilja, särskilt när hon beskriver att hon kunde sluta utan påtryckningar precis när hon ångrade sig. Det är sannerligen inte en påbörjad våldtäckt.
Svar på tråden Hade näsan gruppsex i helgen men avbröt. Ångar mig.