• Anonym (tvåbarnsmamman)

    Så missnöjd med mig själv! (Tvåbarnsmamma)

    Hej!

    Jag är mamma till två barn med en åldersskillnad på 6 år.

    Efter min andra graviditet blev jag verkligen missnöjd med min kropp. Viktmässigt är det inte så farligt. Jag väger ungefär 59 kilo till mina 161 cm. Men jag känner mig slapp i huden och mjuk i kroppen. Det finns ingen fasthet och jag känner mig plufsig. Blir aldrig nöjd när jag tittar i spegeln. Magen är mitt stora komplex, då huden blivit rynkigare, och jag har den där degiga magen som inte försvinner. Känns som att jag kommer leva med den för evigt! Och det vill jag inte för jag tappar allt mitt självförtroende, när jag egentligen vill leva ut och vara bekväm i min egen kropp.

    Jag ska prova på Online PT! Något som provat det eller provar det i detta nu? Har ni några tips eller erfarenheter att dela med er av?

    Jag ska också prova mig på hudåtstramning av magen med en M3 maskin som fixar magen med radiofrekvens av något slag. Via en skönhetsklinik. Jag har gjort det två gånger hittills, ska göra totalt sex kurer.

    Har ni några andra tips? Någon som vill hänga på resan med mig och peppa varandra?

Svar på tråden Så missnöjd med mig själv! (Tvåbarnsmamma)