• Svar på tråden Fega tjejer
  • Anonym (Kaffedraken)
    KimGbg skrev 2021-01-13 15:44:06 följande:

    Varför är tjejer/kvinnor så fega för!


    Jaha, ska vi bara slänga ur oss märkliga påståendet på forumet? Ok, här kommer ett  till:

    Varför är TS så fånig för? 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo men såatt det ä för att alla undrar varför alla rymdvarelser har snablar. Det ä svaret.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Långbenopluto skrev 2021-01-13 15:45:41 följande:

    För att tjejer har sådan självrespekt och VET vad hon gillar och inte gillar i sänghalmen?


    Nej, du har fel.
    Min erfarenhet är att tjejer generellt vet inte vad de gillar och inte gillar i sänghalmen. Dock är det rätt många som tror att de vet, kanske för att mamma eller samhället, eller traditioner och föreställningar, har berättat för dem vad de bör gilla och inte gilla.
    Jag har passerat 50 och har haft glädjen att få lära känna ganska många tjejer och kvinnor under de mer än 30 år som jag varit sexuellt aktiv. Tidigare i livet hade jag några långa förhållanden och även äktenskap. De senaste 10-15 åren har jag mest varit singel och träffat fler tjejer och kvinnor och det har blivit rätt många med åren.
    Min erfarenhet är att i stort sett inte en enda av alla dessa tjejer och kvinnor visste vad de gillade och inte gillade.
    Jag har introducerat någonting nytt för i princip alla och de har kommit att gilla nya saker som de tidigare inte visste att de skulle gilla. I många fall har de från början sagt nej och att de inte vill, ganska många har haft ganska låg lust och intresse för sex överhuvudtaget, för att senare ändra sig till att någonting nytt har blivit deras favorit och något som de verkligen gillar.
    Och många har fått väldigt mycket ökad lust och glädje när det fått reda på lite nya saker som de gillar.
    Dessutom är min erfarenhet att både deras självkänsla och självrespekt har ökat betydligt när de har blivit gladare och mera lustfyllda i livet.
    Så min uppfattning är att du har fel.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (lll) skrev 2021-01-13 16:10:45 följande:

    Jaha, ska vi bara slänga ur oss märkliga påståendet på forumet? Ok, här kommer ett  till:

    Varför är TS så fånig för? 


    Nu är du jävligt barnslig
Svar på tråden Fega tjejer