• KimGbg

    Bröst ett finger

    Bröt mitt finger rejält och gick med gips i 3,5 vecka därefter arbetsterapeut. Jag har och kommer inte få samma rörlighet kan inte räta ut den alls nästan + fingret är väldigt krokigt och jag får ofta domningar. Olycka. Var för drygt 6 mån. Jag undrar om jag kan gå ersättning av tex Folksam för att fingret inte komma återställas?

  • Svar på tråden Bröst ett finger
  • Anonym (ooo)
    KimGbg skrev 2021-01-13 15:53:51 följande:

    Bröt mitt finger rejält och gick med gips i 3,5 vecka därefter arbetsterapeut. Jag har och kommer inte få samma rörlighet kan inte räta ut den alls nästan + fingret är väldigt krokigt och jag får ofta domningar. Olycka. Var för drygt 6 mån. Jag undrar om jag kan gå ersättning av tex Folksam för att fingret inte komma återställas?


    Men ring ditt försäkringsbolag och fråga! 
  • Kjell2
    KimGbg skrev 2021-01-13 15:53:51 följande:

    Bröt mitt finger rejält och gick med gips i 3,5 vecka därefter arbetsterapeut. Jag har och kommer inte få samma rörlighet kan inte räta ut den alls nästan + fingret är väldigt krokigt och jag får ofta domningar. Olycka. Var för drygt 6 mån. Jag undrar om jag kan gå ersättning av tex Folksam för att fingret inte komma återställas?


    Hände det på jobb eller på väg till eller från jobb?
  • Anonym (Hold my beer)

    Är du försäkrad där? Vad säger deras villkor? Ring dem och fråga.

Svar på tråden Bröst ett finger