• Wed 13 Jan 2021 16:54
    1656 visningar
    15 svar
    15
    1656

    För svagt sträck för vecka 5?

    Svagt?! Du kan inte mena allvar. Jättetydligt streck ju. GladDessutom kan man inte bedöma en graviditet utifrån hur testet ser ut. Inte utifrån symptom heller. Många som inte direkt känner nåt redan v.5. Ömma bröst är absolut inte ett måste. Hade jag aldrig som gravid förrän i slutet när mjölken rann till. 

  • Wed 13 Jan 2021 17:34
    #3
    Kvinna1989 skrev 2021-01-13 17:23:19 följande:
    Haha jo, faktiskt menar jag allvar.. men tack för ditt svar! :) Tycker bara att bilder på andras tester är SÅ MYCKET starkare om man jämnför med mitt, samt att "alla" (dom flesta vill säga) har så massor av symtom redan innan dom ens plussat. Jag får försöka att googla på allt :D

    Mina få symtom har blivit lättare, är bara kissnödig och hungrig oftare, svullen mage pga gaser men inte mer än de..
    De flesta test här på F.L är obefintliga streck skulle jag säga... Vad gäller äkta gravsymptom före BIM är det mycket ovanligt. Det är hcg som ger symptom och det är inte så högt före BIM helt enkelt. Och vissa har inte så mycket symptom sen heller fast hcg är högt. Mina har inte slagit till förrän v.7 och sen har jag fått typ alla krämpor man kan ha. Så njut ett tag till du. Glad Och sluta googla- man blir sällan klokare.
  • Wed 13 Jan 2021 17:48
    #5

    Mina bröst började alltid ömma en vecka efter äl och det var så jag alltid visste att jag inte var gravid varje gång. När jag varit gravid ( 6 ggr) har de aldrig ömmat. Man är olika och mår olika som gravid. Det går inte jämföra sig med nån. 

  • Fri 15 Jan 2021 14:40
    #15

    Du kommer få gå på scec.mvc som det låter. Gjorde även jag. De tar bara upp just allt specifikt som vanliga Mvc inte kan ta upp som tex mediciner. Vanliga koller brukar man få göra på sitt vanliga Mvc som tex vikt, mätning och prover.

Svar på tråden För svagt sträck för vecka 5?