• Litenm­enhård
    Thu 14 Jan 2021 15:18
    847 visningar
    14 svar
    14
    847

    Fråga till dig som är bisexuell

    Jag kan längta efter en man ibland även om jag är i ett förhållande med en kvinna.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenm­enhård
    Thu 14 Jan 2021 15:30
    #3
    Anonym (Anonym) skrev 2021-01-14 15:28:30 följande:
    Kommer förhållandet att funka när du ej får ha sex med andra?
    Ja, det har det gjort förut. Har jag ett förhållande så håller jag mig till den personen, sen kan man ju alltid fantisera om en man.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenm­enhård
    Sat 6 Feb 2021 11:54
    #5

    Jag lever i alla fall inte något dubbelliv. Folk får ta mig för den jag är, men jag gör inget konstigt ändå. Jag råkar bara gilla både män och kvinnor.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenm­enhård
    Sat 6 Feb 2021 12:59
    #7
    Anonym (?) skrev 2021-02-06 12:43:57 följande:
    Fast du är väl en man?
    Ja, det är jag.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenm­enhård
    Sun 7 Feb 2021 08:11
    #9
    Anonym (Bikille trans) skrev 2021-02-07 02:19:40 följande:
    Jo men jag är offentligt äldigt hetro och så har jag min hemliga fantasi o läggning där jag går in i transrollen i smyg hemma och vid träffar
    Aha, då förstår jag.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenm­enhård
    Sun 7 Feb 2021 14:40
    #12
    Anonym (Bi) skrev 2021-02-07 14:39:10 följande:

    Vi är två bi-killar som lever tillsammans och så har vi en tjej som inner boende som vi har sex med,antingen var och en eller alla tre det är bra för då kan man välja kön


    Det låter jättehärligt! . Idealiskt.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenm­enhård
    Sun 7 Feb 2021 16:04
    #14
    Anonym (Beror nog mycket på partnern?) skrev 2021-02-07 16:01:36 följande:

    Jag är lesbisk. Var ändå gift och tillsammans med en man i många år. Han gjorde det väldigt bekvämt i garderoben för mig. (Kan se det som både något bra och något dåligt). Han var härlig och enkel att spendera vardagen med, sexlivet funkade väldigt bra, och han var min bästa vän. Jag saknar honom rejält ibland.

    Det var jobbigt att låtsas, men har man det bra och tryggt blir det så mycket enklare att låtsas. Kan tänka mig att det är så för bisexuella med, det beror mycket på partnern hur enkelt det är att hålla bort en del av sin sexualitet. 


    Jo, för mig är det i alla fall så här att när jag är med en kvinna så tänker jag inte så mycket på män, men nu har jag varit singel så länge och jag fantiserar ofta om män.Skäms
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Fråga till dig som är bisexuell