• Anonym (Tina)

    Skönast med stilla samlag föe mig som kvinna

    Jag är 39årig kvinna som nästan aldrig träffat någon som vill ha sex på det sätt jag finner skönast.

    När jag är ordentligt upphetsad och våt vill jag att han ska komma in i mig lägga sig med sin manliga tyngd över mig och bara ha penisen inne i mig, jag rör mig då lite mot honom så min klitoris blir stimulerad. Det här är det skönaste jag vet.

    gillar inte för mycket " juck" vill bara vara uppfylld och få orgasm på orgasm medan kag känner mig nedtryckt av hans tyngd. Känns så tryggt och mysigt.

  • Svar på tråden Skönast med stilla samlag föe mig som kvinna
  • Anonym (gg)

    Ts, finns absolut män som gillar din variant, mitt ex gillade det tex. Själv gillar jag bara lite av det, inte hela tiden.

  • Anonym (Jo)
    Anonym (synka) skrev 2022-01-26 00:42:58 följande:
    Vad tråkig attityd.  Musik är ju något otroligt vackert och känslosamt hur kan det vara något tidsbundet som blir barnsligt efter en viss ålder?

    Tur att vi är olika vi människor och att alla inte är så ängsliga av oss. Hur skulle då världen se ut.
    Ängsliga? Musik är jättehärligt men jag vill absolut inte knulla med ljud till. Vill höra min partner och ägna mig helt åt det. För mig känns det extremt krystat med musik, som en dålig romantisk film :)
  • Grossglanz

    Att ligga stilla å känns könen bulta är ju helt underbart;)

  • Anonym (synka)
    Anonym (Jo) skrev 2022-01-26 10:52:32 följande:
    Ängsliga? Musik är jättehärligt men jag vill absolut inte knulla med ljud till. Vill höra min partner och ägna mig helt åt det. För mig känns det extremt krystat med musik, som en dålig romantisk film :)
    Men hörde du inte hur nedlåtande du lät (skrev) som att det var något som hörde tonårstiden till?  Bara för att du upplever något som krystat så kanske andra upplever det som något av det bästa som finns.

    Tänk över hur du uttrycker dig och släpp fördomarna!
  • Anonym (Jo)
    Anonym (synka) skrev 2022-01-26 12:45:40 följande:
    Men hörde du inte hur nedlåtande du lät (skrev) som att det var något som hörde tonårstiden till?  Bara för att du upplever något som krystat så kanske andra upplever det som något av det bästa som finns.

    Tänk över hur du uttrycker dig och släpp fördomarna!
    För mig känns det som skrev jag, för mig - i mitt sexliv. Du tolkar in det negativa själv. Fördomarna? Vilka fördomar? 
  • Anonym (Slyna)

    Personligen tycker jag musikaliska toner till sex utgör är mer sofistikerad smak:)

    Sånt är väl inget man följer slaviskt. Ljudet från kluckande vågor på en solvarm träbrygga går precis lika bra;) eller med ljudet allena från akten inte så illa pinkat. Variation är väl vad de flesta av oss gillar. Precis som vi tycker det skönast med stilla sex som nykära och mer hardcore andra tillfällen. 

    Häftigaste soundtrack so far i hytten på en segelbåt i skärgården... :) lite partajande runtomkring. lagom typ .  

     

  • Anonym (Bert)
    Anonym (Slyna) skrev 2022-01-26 08:30:06 följande:
    Super! Vi har same taste. Fuktiga popballader yes. Samma med Enya. Kattställningen. Precis min kopp av te;)

    Tur att smaken är delad och att någon tycker exakt som jag i världen.
    Mmm, och dig skulle jag bara njuta av, ta för mig av
  • Anonym (Du får tycka det)

    Du har rätt att tycka att det är fel att andra personer inte vill ha sex på sättet som du vill ha det och det får jag också. 

  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Bert) skrev 2022-01-26 15:14:59 följande:
    Mmm, och dig skulle jag bara njuta av, ta för mig av
    ....Glad.... och jag av dig;)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tina) skrev 2021-01-14 21:10:21 följande:
    Skönast med stilla samlag föe mig som kvinna

    Jag är 39årig kvinna som nästan aldrig träffat någon som vill ha sex på det sätt jag finner skönast.

    När jag är ordentligt upphetsad och våt vill jag att han ska komma in i mig lägga sig med sin manliga tyngd över mig och bara ha penisen inne i mig, jag rör mig då lite mot honom så min klitoris blir stimulerad. Det här är det skönaste jag vet.

    gillar inte för mycket " juck" vill bara vara uppfylld och få orgasm på orgasm medan kag känner mig nedtryckt av hans tyngd. Känns så tryggt och mysigt.


    Antingen låter du mannen att göra sin grej lite grann och sen så ska han ställa upp för dig eller så tar du över och gör din grej, han kommer att njuta ändå men kanske inte lika mycket, men om du inte får som du vill så kanske det blir svårare för dig att njuta, man borde ställa upp för varandra men mer för kvinnan eftersom hon har svårare att få orgasmer, annars är mannen egoistiskt.
Svar på tråden Skönast med stilla samlag föe mig som kvinna